Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ganske så forskjøla om dagen! Nyser litt og er tett i nesa!

Pleier å trene spinning på tirsdager, så har jo lyst i dag og!

Ville dere dratt og bare tatt det litt pent, eller ville dere slappet av hjemme i dag?

Husker tennistreneren min sa at man ikke burde trene når man var dårlig.. For å bli fortere bra..

Pleier dere å trene når dere ikke føler dere helt i form?

Jeg har lyst, men er usikker på om jeg klarer å gi alt! Spinning er jo en ganske slitsom og krevende treningsmåte!

Videoannonse
Annonse
Gjest Leanan Sidhe
Skrevet

Jeg ville ikke trent! Du bryter ned kroppen med trening... Har gjort det før, og ble myye dårligere. Men tror du kan trene litt forsktig på slutten av sykdomsperioden.

Skrevet

Siden jeg ikke vet noe om forskjølelse :sjarmor: kan jeg ikke svare på det, men jeg har trent selv om jeg har vært forkjøla og det har faktisk gjort at jeg ble mindre tett i nesen osv........funker ikke like bra hvis man har forkjølelseshoste, den blir lett verre ved trening

Skrevet

Det er noe stort tull at man må ligge på sofan og ikke røre på seg så fort man føler seg bittelitt under 100%!!

Skrevet

Jeg føler meg ikke sånn veldig i form, så tror kanskje jeg skal ta det pent jeg..

Men hadde sex i går og rett etter var jeg i allefall tett i nesa lenger! :sjarmor: Prøve det i kveld og, så får jeg litt trening i allefall! He he..

Takk for alle svar!

Gjest Elfrida
Skrevet

Jeg hadde i hvert fall blitt litt sur hvis noen satt i spinningsalen og nøys og hosta - det er ikke særlig ålreit mot de andre som trener.

Skrevet

del er ikke lurt å trene når man er syk. Da har kroppen nok med å reparere seg selv

Skrevet

Nei, ikke hvis man er skikkelig syk, men "nyser litt og tett i nesa"? :riste: Ingen fare.

Skrevet

Så lenge ein er feberfri har ein som regel berre litt godt av trening!

Skrevet

Kommer helt an på hvor syk man er!! Feber = treningsforbud!!

Litt snufsen, ta de kuli, men du kan trene litt. Ikke slit deg ut. Det går fortere over om du tar det med ro, å det er ingen krise å stå over treningen en dag.

Skrevet

Jeg har en teori om at hard trening øker kroppstemperaturen og dermed gir samme effekt som feber - som jo er en kroppslig reaksjon for å koke vekk lumskelumsk.

Trener man hardt kan man derfor oppleve å bli friskere.

*høyst teoretisk*.

Skrevet

Det er ikke noe teori at kroppstemperaturen øker slik at man har "feber" når man trener. Det er fakta. Derimot skal man ikke trene dersom man har "normal" feber. Men som sagt, dett i desa og nys er IKKE farlig.

Skrevet

jeg har influensa og trente i går... dårlig ide!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...