Gå til innhold

Til dere som har lip fillers (juvederm, teosyal, osv.)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan får dere ordentlig synlige resultater uten å blakke dere fullstendig? Eller, gjør dere? Og setter dere mye?

Har prøvd både Restylane og Juvederm opp gjennom, men synes liksom ikke at resultatet blir særlig synlig... ikke en gang med 2 ml i slengen. Jeg kjenner folk som i utgangspunktet hadde mye smalere lepper og mindre volum enn meg, som har endt opp med ganske godt volum. Jeg har ikke spesielt små lepper en gang (!), men de krever tydeligvis en del filler! Vurderer nå å prøve Teosyal pga. eventuell lengre varighet. 

Anonymkode: 0ef35...594

Videoannonse
Annonse
Skrevet

image.png.7d827274dabea5cae81c11f782fda2a2.png

Anonymkode: 3f473...010

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.10.2023 den 11.58):

Hvordan får dere ordentlig synlige resultater uten å blakke dere fullstendig? Eller, gjør dere? Og setter dere mye?

Har prøvd både Restylane og Juvederm opp gjennom, men synes liksom ikke at resultatet blir særlig synlig... ikke en gang med 2 ml i slengen. Jeg kjenner folk som i utgangspunktet hadde mye smalere lepper og mindre volum enn meg, som har endt opp med ganske godt volum. Jeg har ikke spesielt små lepper en gang (!), men de krever tydeligvis en del filler! Vurderer nå å prøve Teosyal pga. eventuell lengre varighet. 

Anonymkode: 0ef35...594

Jeg har ganske små og tynne lepper og tar alltid 1ml en gang i året. Jeg får tydelig volum, men da bruker jeg Restylane. 
Hvilken klinikk går du til? Har du nevnt dette for h*n som har satt dette? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...