AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #1 Skrevet 3. oktober 2023 Dattera mi ligger på rommet å ser film. Og den andre vi har med gikk å la seg. Vi er i syden og det er varmt å godt ute. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 386c4...7f4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #2 Skrevet 3. oktober 2023 Sett deg på terrassen med et glass vin og ei bok. Anonymkode: 52101...256 4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #3 Skrevet 3. oktober 2023 Jeg stod opp seint. Vi har ikke spist frokost. Når jeg våknet så gikk den andre voksne inn på rommet. Anonymkode: 386c4...7f4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #5 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg stod opp seint. Vi har ikke spist frokost. Når jeg våknet så gikk den andre voksne inn på rommet. Anonymkode: 386c4...7f4 De andre blir nok påvirket av deg som ligger og drar deg hele dagen. Anonymkode: 35f67...347
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #6 Skrevet 3. oktober 2023 Alle sover lenge her. Dattera mi er avhengig av telefonen. Jeg har hatt kraftig hodepine i flere dager. Hodepinen slo inn for fullt så fort vi kom i hus her nede. Anonymkode: 386c4...7f4
_popcorn_ Skrevet 3. oktober 2023 #7 Skrevet 3. oktober 2023 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. _popcorn_, adm
Anbefalte innlegg