Gå til innhold

Folk som roter seg bort i kollegaer romantisk/seksuellt...hvor dum og uproff går det ann å være? Patetisk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Folk må klare å styre sin lyster og følelser ifb med jobbtiden, etterpå kan du gjøre hva du vil. Men hold jobben utenfor som en datingarena.

Mange lever i døde forhold, som de ofte kan om selv. Tar ikke ansvar, blir værende. Så starter de å se seg rundt etter nye menn, som igjen blomstrer opp lyster. Dette gjør de faktisk på JOBB!! Hvor dum går det ann å være.

Så fort du gjør jobben din personlig så fucker du opp utrolig mye for deg selv. Vær profesjonell på jobb, ikke la følelser styre. For de kan du styre.

Anonymkode: 9055e...3a7

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor ellers skal man gjøre det ? Når man bare er på jobbe eller hjemme. Kjenner ikke til denne problematikken personlig, men skjønner ikke at det er ditt problem?

Anonymkode: f2593...ad8

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Folk må klare å styre sin lyster og følelser ifb med jobbtiden, etterpå kan du gjøre hva du vil. Men hold jobben utenfor som en datingarena.

Mange lever i døde forhold, som de ofte kan om selv. Tar ikke ansvar, blir værende. Så starter de å se seg rundt etter nye menn, som igjen blomstrer opp lyster. Dette gjør de faktisk på JOBB!! Hvor dum går det ann å være.

Så fort du gjør jobben din personlig så fucker du opp utrolig mye for deg selv. Vær profesjonell på jobb, ikke la følelser styre. For de kan du styre.

Så skapes det problem for andre på jobb, når den ene vil mer enn den andre, å du må gå på vakt med to som er sinte/ sure på hverandre. 

Anonymkode: d0ded...99b

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Man kan ikke styre følelser, der er jeg 100% uenig med deg. Men man kan styre hva man gjør, sine handlinger. Og der er jeg helt enig - det er sykt uproft å ha affærer på jobb. Er forelska i kollega nå, og har ingen planer om å nevne det for noen som kjenner arbeidsplassen, eller vedkommende det gjelder. 

Anonymkode: f18b2...42a

• Liker 3
Skrevet

husk at mange finner kjærligheten på jobb. 

Anonymkode: ce439...81a

• Nyttig 5
Skrevet

Er kun uproft om en av de er nærmeste leder, veldig mye avhenger av om du ser for deg pensjonstilværelsen i jobben eller ikke. Jeg synes det et helt ok å ha en jobb flørt, spesielt om man ikke jobber oppå hverandre. 

noen som har stjelt ifra deg en flørt eller? Hvem bryr seg om hva andre gjør på jobb egentlig så lenge de jobber bra?

Anonymkode: bb47d...51b

• Liker 5
Skrevet

Jeg synes egentlig det er problemfritt, det er koselig når folk finnerhverandre og jeg heier på kjærligheten. Voksne mennesker må kunne forholde seg til hverandre etterpå hvis det blir slutt. :) 

Anonymkode: 53f22...068

• Liker 5
Skrevet

Fant kjæresten på jobb og har det helt fantastisk med han. I tillegg er vi begge profesjonelle på jobb. Hvorfor i alle dager har du hengt deg opp i dette?

Anonymkode: cd52e...40c

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Shit, nå må jeg tusle ned i gangen og fortelle mannen min at vi må skilles.

Anonymkode: 31196...23c

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Er kun uproft om en av de er nærmeste leder, veldig mye avhenger av om du ser for deg pensjonstilværelsen i jobben eller ikke. Jeg synes det et helt ok å ha en jobb flørt, spesielt om man ikke jobber oppå hverandre. 

noen som har stjelt ifra deg en flørt eller? Hvem bryr seg om hva andre gjør på jobb egentlig så lenge de jobber bra?

Anonymkode: bb47d...51b

Kun uprofft om det er ped leder.

Anonymkode: b0b18...1bd

Skrevet

Er det ikke ganske vanlig at folk finner hverandre på jobb da? :)

Anonymkode: ac629...ed1

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fant kjæresten på jobb og har det helt fantastisk med han. I tillegg er vi begge profesjonelle på jobb. Hvorfor i alle dager har du hengt deg opp i dette?

Hva gjør du når forholdet tar slutt? Kanskje du har en dårlig opplevelse ifb at det tar slutt...da blir jobben gøy tenker jeg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Hva gjør du når forholdet tar slutt? Kanskje du har en dårlig opplevelse ifb at det tar slutt...da blir jobben gøy tenker jeg.

Ja, det kan selvfølgelig skje. Det kan også skje at det ikke tar slutt. Velger å ta det som det kommer, som det meste annet her i livet. Hadde blitt himla kjedelig om man skulle slått fra seg alle muligheter i frykt for at det skulle ende på verst tenkelige måte. 

• Liker 1
Skrevet

har sett mange som har funnet hverandre på jobb opp igjennom. Har ikke vært noe problem for meg..faktisk ganske søtt og se hvordan to finner hverandre. he he he...

• Liker 2
Skrevet

Man er på jobb 8 t hver eneste dag og vi er først og fremst mennesker, ikke arbeidsmaur eller roboter. I tillegg er det stor forskjell på arbeidsplasser og -miljø. Jeg har noen av mine beste venner på jobb, og de har vært mye tettere på meg gjennom tykt og tynt i livet enn mine venner på privaten. Er det også feil i dine øyne TS? 

Anonymkode: a6db1...1cd

• Liker 1
Skrevet

Ja folk finner hverandre på jobb. Men jeg kunne aldri jobbet med kjæresten min. Hadde kosa med han og sendt blikk og smil konstant og det hadde blitt veldig veldig flaut. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Man er på jobb 8 t hver eneste dag og vi er først og fremst mennesker, ikke arbeidsmaur eller roboter. I tillegg er det stor forskjell på arbeidsplasser og -miljø. Jeg har noen av mine beste venner på jobb, og de har vært mye tettere på meg gjennom tykt og tynt i livet enn mine venner på privaten. Er det også feil i dine øyne TS? 

Anonymkode: a6db1...1cd

For en arbeidsgiver er du en maur og robot.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

For en arbeidsgiver er du en maur og robot.

Min arbeidsgiver er heldigvis klar over at jeg er et menneske med egne tanker og følelser, og behandler meg også deretter

Skrevet

Utroskap på jobb er dritt. 

Kjærlighet på jobb er topp. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

To kolleger av meg har vært gift ilag- og hatt samme arbeidsplass- i 20 år. 

Anonymkode: b1e21...84e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...