AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #1 Skrevet 3. oktober 2023 Norsk nettside. Har forhåndsbetalt. Produktet kostet 700kr. Aldri mottatt. Tatt kontakt på alle måter, via epost, chat som ingen svarer på, ringt. Null kontakt. Hvordan gå frem for å få pengene tilbake y når det ikke er mulig å kommunisere med dem? Anonymkode: cffbf...0fb
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #2 Skrevet 3. oktober 2023 Sjekket du omtalene for nettsiden før du kjøpte? Trolig må du kjøre sak til forbrukertilsynet. Dette kunne du fint googlet deg til https://www.forbrukerradet.no/klageguide/ Du kan også se om banken kan "ta tilbake" pengene. https://www.forbrukerradet.no/forside/okonomi-og-betaling/kortreklamasjon/ Anonymkode: 6d46e...0f9 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #3 Skrevet 3. oktober 2023 Jeg tok kontakt med dnb når det skjedde, jeg la inn en reklamasjon på transaksjonen og forklarte situasjonen. Deretter la jeg ut en anmeldelse på trustpilot på at butikken bare var bullshit. Anonymkode: 8ba08...64f 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #4 Skrevet 3. oktober 2023 Just now, AnonymBruker said: Jeg tok kontakt med dnb når det skjedde, jeg la inn en reklamasjon på transaksjonen og forklarte situasjonen. Deretter la jeg ut en anmeldelse på trustpilot på at butikken bare var bullshit. Anonymkode: 8ba08...64f Antar at dnb er din bank? Anonymkode: 6d46e...0f9
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #5 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Antar at dnb er din bank? Anonymkode: 6d46e...0f9 Ja, men du kan nok gjøre det samme i din bank hvis du hr en annen bank. Anonymkode: 8ba08...64f
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #6 Skrevet 3. oktober 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, men du kan nok gjøre det samme i din bank hvis du hr en annen bank. Anonymkode: 8ba08...64f Poenget er at du kunne skrevet "kontaktet banken min" Anonymkode: 6d46e...0f9
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #7 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Poenget er at du kunne skrevet "kontaktet banken min" Anonymkode: 6d46e...0f9 Herregud slutt a, jeg prøvde å forklare deg hvordan jeg løste det. Lykke til a. Anonymkode: 8ba08...64f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå