Gå til innhold

Kjøpte et produkt online, ikke mottatt, gått 6 uker...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Norsk nettside. Har forhåndsbetalt. Produktet kostet 700kr. Aldri mottatt. Tatt kontakt på alle måter, via epost, chat som ingen svarer på, ringt. Null kontakt. Hvordan gå frem for å få pengene tilbake y når det ikke er mulig å kommunisere med dem? 

Anonymkode: cffbf...0fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok kontakt med dnb når det skjedde, jeg la inn en reklamasjon på transaksjonen og forklarte situasjonen. Deretter la jeg ut en anmeldelse på trustpilot på at butikken bare var bullshit.

Anonymkode: 8ba08...64f

  • Nyttig 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg tok kontakt med dnb når det skjedde, jeg la inn en reklamasjon på transaksjonen og forklarte situasjonen. Deretter la jeg ut en anmeldelse på trustpilot på at butikken bare var bullshit.

Anonymkode: 8ba08...64f

Antar at dnb er din bank? 

Anonymkode: 6d46e...0f9

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Antar at dnb er din bank? 

Anonymkode: 6d46e...0f9

Ja, men du kan nok gjøre det samme i din bank hvis du hr en annen bank.

Anonymkode: 8ba08...64f

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, men du kan nok gjøre det samme i din bank hvis du hr en annen bank.

Anonymkode: 8ba08...64f

Poenget er at du kunne skrevet "kontaktet banken min"

Anonymkode: 6d46e...0f9

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Poenget er at du kunne skrevet "kontaktet banken min"

Anonymkode: 6d46e...0f9

Herregud slutt a, jeg prøvde å forklare deg hvordan jeg løste det. Lykke til a.

Anonymkode: 8ba08...64f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...