AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #1 Skrevet 3. oktober 2023 Noen som har only fans her? Eller er det noen som tørr å innrømme her at de kjøper hos only fans eller har fast abbonement der? Ei venninne av meg tjener ca 500 kr dagen ved å legge ut bilder av tærne sine i alle varianter og design på neglene (Ingen nudes i det hele tatt, og ja jeg har sett kontoen hennes😉) Det er jo veldig lettjente penger. Så det frister jo litt å komme på noe "utenom det vanlige" å begynne å selge for å få en ekstra inntekt. Jeg kan ikke jobbe, uten at jeg vil gå nærmere inn på det, så det er ikke nødvendig med å komme med ideer om å skaffe fast og normalt arbeid. Og nei, ingen nudes skal selges fra denne kroppen😅 Anonymkode: f520a...5fe
Forundret.. Skrevet 3. oktober 2023 #2 Skrevet 3. oktober 2023 Jeg har ingen kjennskap til only fans men jeg må jo si det at det høres ikke dumt ut med noen tusenlapper i uka for å vise frem tærne. Hvordan skatter hun for dette da? Har jo hørt om folk som har fått skikkelig baksmell.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #3 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Og nei, ingen nudes skal selges fra denne kroppen😅 Anonymkode: f520a...5fe Det er det nok mange som har sagt før deg. Men så begynner tilbudene å renne inn, det ene mer fristende enn det andre... og plutselig sitter du i det. Har hørt om jenter som selger truser. I begynnelsen sendes de anonymt i posten. Etter en stund er det noen som betaler ekstra for å få dem overrakt personlig. Så kommer ønskene om å se deg ta av trusa, om å få ta av deg trusa selv, etc, etc. Og plutselig er man prostituert. Så mitt forslag er å ikke tjene penger på andres seksuelle lyster. Det er en enkel regel. Anonymkode: cbd5a...090
Lorieen Skrevet 3. oktober 2023 #4 Skrevet 3. oktober 2023 Om man tjener penger på andres fetisjer, da er man prostituert uansett om man selger bilder av tærne sine eller brukte q-tips med ørevoks på. Så enkelt og så vanskelig er det faktisk. 1
umAxa Skrevet 3. oktober 2023 #5 Skrevet 3. oktober 2023 38 minutter siden, AnonymBruker said: Så det frister jo litt å komme på noe "utenom det vanlige" å begynne å selge for å få en ekstra inntekt. Jeg kan ikke jobbe, uten at jeg vil gå nærmere inn på det, så det er ikke nødvendig med å komme med ideer om å skaffe fast og normalt arbeid. Jeg tror fleste mennesker setter pris på velfortjente penger som gjerne kommer av verdig arbeid; Å tørke av svetten av pannen og si til seg selv at du gjorde en god jobb er like bra betalt som selve pengene som kommer attpå til. Når det gjelder Onlyfans er det forståelig fristende med flere tusen ekstra i måneden på å selge bilder av seg selv, men er det noe du tørr å stå offentlig blant din familie, venner, barn og etterkommere og si at du tjente disse pengene på denne måten? Videre ville du anbefalt din egen datter dette når hun selv blir myndig? Hvis du ikke synes slik "arbeid" er verdig deg, så må du arbeide i skjul, og skjule hvor pengene kommer fra. Kan du være deg selv fult ut med stolthet da? Hva med fremtidig partner? Er det viktig for deg at din partner skal kjenne deg og din faktiske fortid? 🤷♂️ Mange spørsmål ta stilling til om man bryr seg, men da må man selvsagt bry seg i første omgang, og kun du selv bestemmer det - og tar alle utfallene, både penger og hvem du er. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå