AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #22 Skrevet 3. oktober 2023 Nei, bare nei. 90 % av de som ikke har funnet seg selv seksuelt sliter mentalt, eller har slitt mentalt. Anonymkode: ef26f...b55 5
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #23 Skrevet 3. oktober 2023 Vet ikke hva det er Anonymkode: ee5ce...187 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #25 Skrevet 3. oktober 2023 Mest sannsynlig ikke. Tror det hadde vært slitsomt å forholde seg til, og mulig jeg bare er fordomsfull, men tror det hadde vært mye fokus på at jeg bare SKAL forstå dem, men ikke stille spørsmål fordi det hadde jo vært 'hatefullt'. Anonymkode: b3db9...a6f 6
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #26 Skrevet 3. oktober 2023 Aldri. Ville heller ikke datet en trans, pan, bi, homofil eller noen som identifiserer seg innenfor lgbtq. Fordi jeg er en heterosexuell kvinne som liker heterosexuelle menn. Anonymkode: 04f1e...3ea 5
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #27 Skrevet 3. oktober 2023 Jeg er nok raus i forhold til kjønnsidentitet og tenker folk må leve de livene de vil. Men som kjæreste vil jeg ha noen som er stabil og trygg i seg selv. Det kan jo en ikke-binær også være. Men jeg vil ikke ha et forhold med noen som er i prosessen med å finne ut av seg selv på slike dype tema. Det er jeg for gammel til (42). Og ja, det seksuelle. Jeg vil ha noen med utovertiss, som noen skrev tidligere. Anonymkode: e0b82...104 6
Duff Skrevet 3. oktober 2023 #28 Skrevet 3. oktober 2023 Jeg er heteroseksuell og det må min partner også være. 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #29 Skrevet 3. oktober 2023 Så lenge det er en feminin kvinne med kvinnelige organer så bryr jeg meg ikke om hva hun identifiserer seg som. Anonymkode: 88ff7...ee4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #31 Skrevet 3. oktober 2023 Tror ikke det. Det eneste måtte være om vedkommende var født mann, ikke hadde endret på noe på kroppen sin, kledde seg som en mann og for det meste oppførte seg som en mann også. Men igjen, da hadde de vel ikke vært ikke-binær. Nei, som heterofil kvinne så er det vel egentlig bare stas med menn. Helst litt maskuline menn. På grunn av alle de sinte ikke-binære som skriker i sosiale medier om misgendering og hvor fæle alle er som ikke ser lang vei at de er ikke-binær, så har jeg dessuten fått et dårlig inntrykk av ikke-binære som selvsentrerte og sutrete. Anonymkode: 86adc...ea7 4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #32 Skrevet 3. oktober 2023 Hvis jeg hele tiden må tenke meg så grundig om før jeg snakker, at jeg ikke kan være meg selv, så kan det bli slitsomt. Anonymkode: b7864...01e 4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #33 Skrevet 3. oktober 2023 Nei. 100% av de såkalt "ikkebinære" jeg har møtt eller sett på SoMe har helt krise personligheter. De leter etter konflikter og tvinger sitt syn over på andre. Bråkete psykisk syke mennesker. Anonymkode: 656ef...46e 6
Lorieen Skrevet 3. oktober 2023 #34 Skrevet 3. oktober 2023 Nei, det hadde jeg ikke. Rett og slett fordi jeg vil ha en parter som er mann. Og som er trygg og sikker i sin kjønnsidentitet som nettopp mann. Jeg har aldri følt noen dragning mot kvinner eller ikke-binære. 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #35 Skrevet 3. oktober 2023 Nei. Mentale forstyrrelser (depresjon, angst, spiseforstyrrelser, selvskading etc) ligger ofte i bunn for mennesker som utviser identitetskrise rundt kjønn. Jeg ønsker å date folk som har et klart bilde av hvem de er, og som klarer å jobbe seg gjennom interne konflikter uten å måtte vri på virkeligheten. Anonymkode: e2673...48c 7 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #36 Skrevet 3. oktober 2023 Nei. Er hetero selv og interessert i menn. Holder meg unna psykiske problemer av enhver art, og det er et krav at folk vet hvem de selv er. Så nei, ville ikke datet noen med forstyrret kjønnsidentitet eller noen som helst andre mentale forstyrrelser. Er rett og slett turnoff på datingfronten (men ikke ellers såklart). Anonymkode: 52819...b44 3
Majer Skrevet 3. oktober 2023 #37 Skrevet 3. oktober 2023 (endret) Så lenge vedkommende er født med to X kromosomer kan vedkommende gjerne være ikke-binær. Det eneste jeg sliter med er når vedkommende bruker "de" om seg selv i entall. Det er kun fordi det allerede brukes i sammenhenger som dreier seg om flertall så for meg er det litt som når læreren drar neglene over tavla. Det har ikke mye å si, men et lite irritasjonsmoment. Om vedkommende bruker hen om seg selv er det mye lettere Vedkommende kan og bruke "herreklær" for min del. Endret 3. oktober 2023 av Majer 3 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #38 Skrevet 3. oktober 2023 Nei, jeg tiltrekkes av menn som er typisk mandige. Ikke av feminine menn og i hvert fall ikke damer med et skyhøyt testo-tilskudd. Anonymkode: 9a27f...466
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #39 Skrevet 3. oktober 2023 Aldri! Er du sprø? Anonymkode: 35bbc...b14 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #40 Skrevet 3. oktober 2023 Jeg har datet mye rart, men nei til dette. Anonymkode: 338b5...f3b 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå