Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.10.2023 den 8.56):

Altså Non-binary på engelsk

Anonymkode: 09166...b24

Nei det ville jeg ikke

Anonymkode: 4b9a0...0f5

Skrevet

Hvis grammatikken voldtas som en del av identiteten som ikke-binær; nei.

Jeg synes alle skal få oppleve seg selv som hva de vil, men jeg sliter så enormt med benevnelsene they/de at det er helt uaktuelt.

Krysser fingre og tær for at jeg aldri forelsker meg i en person som vil bli omtalt slik. Foreløpig er jeg forskånet.

Anonymkode: 9eaaa...619

Skrevet

Jeg forstår ikke ikke-binær. Kunne nok forsøkt å datet, men tror ikke det kunne holdt.

Hadde fått problemer med noen som er opptatt av å definere hva man kan og ikke kan være. Samt sannsynligvis ett ønske om å definere andre. Med det hører kanskje med når man er ung, å forsøke å finne seg selv og kategorisere.

Er glad jeg er gammel, for meg var det nok mye bedre å vokse opp med, vær deg selv og alle er forskjellige som leveregel.

Anonymkode: fae7e...14a

• Liker 3
Skrevet

Jeg er panseksuell og tiltrekkes av både machomenn, superfeminine kvinner, og alt i mellom inkl dragqueens. 

Hadde aldri datert noen som definerte seg som ikke-binær eller rotet rundt med pronomen. Aldri møtt noen som holdt på sånn uten en haug med psykisk bagasje, og jeg tiltrekkes ikke av drama og psykiske lidelser. 

Vi har to kjønn, noen skifter kjønn (og det må de gjerne gjøre i voksen alder), og jeg er mye mer interessert i folk som kan utvide kjønnsboksen sin heller enn å trykke den sammen enda mer med stereotypiske definisjoner på hva "mann" og "kvinne" er. 

Anonymkode: 482a6...a7c

• Nyttig 2
Skrevet

Ja, så lenge hun var født kvinne og hadde kvinnekropp så bryr jeg meg ikke.

Ikke-binær er bare ord uansett. Det har ikke noe innhold som jeg forstår eller bryr meg om.

Anonymkode: 1a23f...57b

Skrevet

Kan vi som er voksne hver så snill slutte å legge skam på mennesker som ikke er i samme boks som oss? Er vell det samme om hva man tror er bakgrunnen? 

Man kan vell skrive nei uten å legge ut hat for en gang skyld. Ja ytringsfriheten er fin, men det må da finnes grenser for hvordan ikke bi nære bli behandlet i samfunnet nå. 

Anonymkode: 3cdf5...e59

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...