Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså Non-binary på engelsk

Anonymkode: 09166...b24

Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 50312...33f

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Godt mulig 

Anonymkode: 6c22d...443

Skrevet

Neppe. Skjønner ikke noe av det greiene der og tenker ærlig talt at det er mye psykiatri inni bildet.

Anonymkode: fbaa8...af7

• Liker 46
  • Nyttig 1
Skrevet

Tja, spørs vel helt på skalaen hvor vedkommende ligger.

Kjønnsnøytralt navn, kjønnsnøytrale klær, kjønnsnøytral sveis, vanskelig å tippe kjønn med klærne på? Helt ok, jeg kunne datet en slik person.

Bytter på å oppføre seg som mann eller kvinne utifra dagsform? Også ok hvis jeg får godt med slack når det gjelder å huske hvilket kjønn hen er og hvilket navn hen bruker hver dag. 

Gjentatte runder med hormoner, operasjoner og sånt uten å få bestemt seg derimot, eller sinne/bitterhet mot verden, det orker jeg ikke. 

Anonymkode: 57f0b...219

• Liker 5
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: ab659...85e

• Liker 1
Skrevet

Kommer litt ann på tissen.Går den utover eller innover?

Anonymkode: 9e083...abe

• Liker 6
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 06b2f...87f

• Liker 1
Skrevet

Tvilsomt.

Jeg tiltrekkes ofte av kvinner med litt maskuline trekk/klassiske butcher. Samtidig er alle jeg kjenner som definerer seg som ikke-binære...vel, greit over i sjiktet åpenbart mentalt ustabile. Det har nok skapt en viss skepsis hos meg.

Anonymkode: 18b46...e1b

• Liker 9
Skrevet (endret)

Hvorfor er de non-binary? 

Er de non-binary fordi de så det på tik-tok, så kan de ryke.

Er de født fysisk intet kjønnet så forstår jeg det, og kan jeg  gå med på det dersom kjemien er fantastisk og man finner alternativer for å oppleve seksualliv sammen.  Men det er tvilsomt.

Endret av umAxa
  • Liker 1
Skrevet

Før i tida var man enten normal eller emo. Gud å jeg savner det. Og jeg var emo!!

Anonymkode: 581a3...60d

• Liker 18
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvis jeg var singel, kunne jeg det. 

Anonymkode: b1357...0fd

Skrevet

Mitt svar er at det spørs, på mye egentlig. Demi Lovato, ja! Jonathan Van Ness, nei! Er vedkommende velfungerende og trygg i seg selv så er det ikke noe i veien for det i utgangspunktet. 

Anonymkode: 33ded...96d

Skrevet

Nei. Jeg tiltrekkes av det mandige - altså en mann i herreklær, gjerne med skjegg, mannlig fremtoning og mannlig identitet. 

Anonymkode: aaca9...060

• Liker 1
Skrevet

Hadde mange venner som uttrykte at de var trans, ikke-binær osv… Det som var fellesnevneren var at de var litt merkelige og det var mye drama og barnslig oppførsel. Mye rus også

så av tidligere erfaringer, ville jeg holdt meg unna folk som ikke har likt syn på hvordan verden henger sammen

Anonymkode: 932cd...8cc

• Liker 7
Annonse
Skrevet

Nei, jeg tiltrekkes av menn med mandige trekk. 

Anonymkode: e4416...317

• Liker 1
Gjest Refreng
Skrevet

Nei, for det betyr at de har en veldig stereotypisk oppfatning av kjønn. At menn er slik, og kvinner er sånn. Det er ikke rom for å bare være seg selv og at kvinne eller mann bare er noe som følger med.

Skrevet

Nei. Det høres bare slitsomt ut. Ikke-binære er ofte veldig lettkrenka og det orker jeg ikke 

Anonymkode: cb3ab...0f0

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja, hvis det var en ålreit person. Som med alle andre. 

Anonymkode: 52ec6...991

• Liker 3
Skrevet

Aldri!

Hva er egentlig ikke binær? Man er jo enten mann eller dame. Hva du føler deg som er irrelevant, og hvis noen føler seg som eller identifiserer seg som noe annet så er det noe psykisk feil. Jeg er ikke interessert i å omgås ustabile mennesker.

Anonymkode: 7e24a...37e

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...