Gå til innhold

Nattevakter og sult

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner flere som jobber fast på natt og de er så slanke og flotte. De mister appetitten av å jobbe på natta, mens jeg derimot blir megasulten av det. Hvordan kan det ha seg at man er så forskjellige? Skulle ønske jeg også mistet appetitten, har 5 kg jeg vil ned😅

Anonymkode: fe68b...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobber som nattevakt. Spiser alltid ett eller annet mellom 02 og 04, men har ikke lagt på meg noe av å jobbe som nattevakt. Har urolige brukere, så er ganske aktiv på jobb da.

Anonymkode: b2bf6...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er du reelt sulten eller bare fysen eller tørst? Føler ikke jeg spiser mer på natt enn ellers, selv om måltidsrytmen er annerledes siden hele døgnet er forskjøvet.

Spiser frokost når jeg står opp, middag før jobb og 1-2 måltider iløpet av nattevakten.

Anonymkode: 0be7a...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Men er du reelt sulten eller bare fysen eller tørst? Føler ikke jeg spiser mer på natt enn ellers, selv om måltidsrytmen er annerledes siden hele døgnet er forskjøvet.

Spiser frokost når jeg står opp, middag før jobb og 1-2 måltider iløpet av nattevakten.

Anonymkode: 0be7a...1ec

Jeg tror jeg føler sult pga trøtthet. Som om kroppen skriker etter mat for å få opp energien. Ekkel følelse. Hva kan man gjøre for å dempe denne falske sultfølelsen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg tror jeg føler sult pga trøtthet. Som om kroppen skriker etter mat for å få opp energien. Ekkel følelse. Hva kan man gjøre for å dempe denne falske sultfølelsen?

Drikk kaffe. Jeg er slank fordi det er min frokost. 

Anonymkode: 43736...322

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Drikk kaffe. Jeg er slank fordi det er min frokost. 

Anonymkode: 43736...322