Gå til innhold

Er det lov å ta med barn teoriprøven

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å ta lappen. Men må ta teoriprøven. Har en liten baby på noen uker og ikke lett å få barnevakt. Kan jeg ta med baby inn på prøven. Og babyen ligger jo i vogn 😩😵‍💫

Anonymkode: 5dc0e...905

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.... det er ofte mange samtidig og det skal være ro. 

Anonymkode: 99679...43a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

spør om du kan få alenerom eller noe, eller så kan en som jobber der passe på den litt....

Anonymkode: 80026...350

Skrevet

Selvsagt ikke. Babyen din blir et uro moment for både deg og alle de andre som skal ta prøven. Jeg hadde blitt rimelig irritert om det skjedde. Ikke spør om de i resepsjonen kan passe babyen din heller, de er på jobb! Dessuten får du ikke ta med noe inn på selve rommet du skal ta prøven. 

Anonymkode: 47900...962

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg holder på å ta lappen. Men må ta teoriprøven. Har en liten baby på noen uker og ikke lett å få barnevakt. Kan jeg ta med baby inn på prøven. Og babyen ligger jo i vogn 😩😵‍💫

Anonymkode: 5dc0e...905

Det sier seg selv at svaret er nei.

Anonymkode: 4c5f8...b6b

• Liker 4
Skrevet

Nei. Hadde du virkelig satt pris på om noen tok med en baby når du skulle ha eksamen? 

Anonymkode: 7ebcd...419

• Liker 2
Skrevet

Du kan spørre om et alenerom. Kanskje det lar seg ordne. Har du ingen venner eller familie som kan ta seg av ungen i en liten time?

Anonymkode: 80026...350

• Liker 1
Skrevet

NEI. Hilsen ei som jobber i SVV

Anonymkode: ad5f4...02f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei. Jeg har opplevd at en medstudent drasset med seg en baby på forelesning gjennom et helt semester. Ungen var et uromoment. 

Anonymkode: bd2c0...cce

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...