AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #1 Skrevet 2. oktober 2023 Krever megler noe bevis på at vi har pengene til å kjøpe uten lån? Anonymkode: 04975...3c8
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #2 Skrevet 2. oktober 2023 Ble spurt om hvordan jeg skulle betale, men ingen dokumentasjon det ville blitt problem om jeg ikke kunne betale. Anonymkode: 47633...d61
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #3 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Krever megler noe bevis på at vi har pengene til å kjøpe uten lån? Anonymkode: 04975...3c8 Du bør ha en kontaktperson megler kan kontakte som kan bekrefte at dere har råd til budet. Anonymkode: 711aa...8e9 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #4 Skrevet 3. oktober 2023 Banken kan jo kontaktes selv om du ikke skal ha lån. Spørsmålet jo bare om «Peder Ås» kan finansiere det inngitte budet Anonymkode: 2b7a7...11f 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #5 Skrevet 3. oktober 2023 Ja, du må ha finansieringsbevis fra banken, selv om du kun bruker EK. Du må kunne bevise at du har pengene, uansett hvor de nå kommer fra. Få kjøpere vil godta et bud om du ikke kan bevise at du kan betale for deg. Jeg kjøpte bolig uten lån sist, og måtta da altså kontakte banken og be om bevis for at jeg var god for pengene. Anonymkode: 91c7d...723 2
enkefru Skrevet 3. oktober 2023 #6 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, du må ha finansieringsbevis fra banken, selv om du kun bruker EK. Du må kunne bevise at du har pengene, uansett hvor de nå kommer fra. Få kjøpere vil godta et bud om du ikke kan bevise at du kan betale for deg. Jeg kjøpte bolig uten lån sist, og måtta da altså kontakte banken og be om bevis for at jeg var god for pengene. Anonymkode: 91c7d...723 Samme historie her, ingen lån, men banken måtte selvsagt bekrefte (med finansieringsbevis) at jeg var god for beløpet jeg bød.
Gjest Mysticgirl Skrevet 3. oktober 2023 #7 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Krever megler noe bevis på at vi har pengene til å kjøpe uten lån? Anonymkode: 04975...3c8 Kjøpte uten lån, megler fikk kun tlfnummeret til banken for å ringe å sjekke om jeg hadde penger på konto til å kjøpe boligen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå