AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #1 Skrevet 2. oktober 2023 Hvis du var sammen med en pen dame la oss si 8/10 utseendet messig, hun har ok personlighet også, men dere har vært sammen lenge og du begynte å kjede deg, hadde du da forlatt denne damen for noen andre eller ikke? Anonymkode: c9f18...6ef
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #2 Skrevet 2. oktober 2023 Samme om det var 10/10. Anonymkode: 0f0de...f76
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #3 Skrevet 2. oktober 2023 Aldri i verden. Hvis jeg ikke så noen annen utvei så jeg hadde prøvd å få ei dame på si i tillegg. Men hadde aldri dumpet en 8-er Anonymkode: 187b8...4cf
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #4 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Aldri i verden. Hvis jeg ikke så noen annen utvei så jeg hadde prøvd å få ei dame på si i tillegg. Men hadde aldri dumpet en 8-er Anonymkode: 187b8...4cf Fysj, hører det ikke lønner seg å være en 8er. Alle slags umoralske kryp prøver å få deg uten noe vett eller hensyn for at partner burde ha det bra. Anonymkode: 1a4a6...e39 2
Ardenus Skrevet 2. oktober 2023 #5 Skrevet 2. oktober 2023 Bare for at typen din var ærlig å ga deg 8/10 så trenger du ikke å gå i krisemodus. (for de som ikke vet hvem dette er, så er dette hun som fikk 8/10 av typen etter at hun spurte han om han kunne ranke henne) 7 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #6 Skrevet 2. oktober 2023 Ardenus skrev (2 minutter siden): Bare for at typen din var ærlig å ga deg 8/10 så trenger du ikke å gå i krisemodus. (for de som ikke vet hvem dette er, så er dette hun som fikk 8/10 av typen etter at hun spurte han om han kunne ranke henne) Det er ikke meg 🤣 Anonymkode: c9f18...6ef
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #7 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du var sammen med en pen dame la oss si 8/10 utseendet messig, hun har ok personlighet også, men dere har vært sammen lenge og du begynte å kjede deg, hadde du da forlatt denne damen for noen andre eller ikke? Anonymkode: c9f18...6ef Hvis du er en gjennomsnittlig norsk mann av typen 4/10 så vil du fremdeles kjede deg selv om drømmekvinnen du trodde du ikke kunne ha fått var 10/10. Finn en du ikke kjeder deg med, og om du synes hun ikke er sexy nok, så kjøp sex annet sted. Anonymkode: f02cc...089 2
Gjest Inverto Skrevet 3. oktober 2023 #8 Skrevet 3. oktober 2023 Om det å "kjede" seg er alt som skal til for å avslutte et parforhold, så hadde man ikke vært egnet til å ha et forhold til å begynne med. Jeg hadde forsøkt å samarbeide og prøve å holde forholdet i livet. Ikke fordi hun hadde et pent ansikt, men fordi jeg elsker henne
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #9 Skrevet 3. oktober 2023 Essensen her er jo om man er en som har sjangs på denne type damer. Isåfall ja, helt klart. For da kan du bare bytte til en annen som er like attraktiv eller bedre. Men har du av en eller annen grunn landet en 8’er og du selv er en 5’er er det bare å klamre seg fast så lenge som mulig. Hun finner seg en bedre mann til slutt så nyt det mens det varer. Anonymkode: 5a019...b72
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #10 Skrevet 3. oktober 2023 Å leve med en vakker dame som ikke respekterer deg og ikke tenner på deg er verre enn å være alene, så ja. Anonymkode: 8378f...e87
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #11 Skrevet 3. oktober 2023 Jeg hadde gått fra en 10’er hvis jeg ikke så en fremtid med personen, utseende betyr ikke en dritt. Anonymkode: bf1e3...457 3 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #12 Skrevet 3. oktober 2023 Hvis jeg kjeder meg, så er det MITT ansvar å finne på noe. Ikke typen sitt ansvar. Jeg slår bare opp hvis jeg ikke lenger elsker mannen. Om han er en 8/10 eller 10/10 eller kjedelig er irrelevant. Men om han kun sitter med hodet inni en skjerm hele dagen, så hadde nok følelsene forduftet. Og, ja, da hadde han jo vært kjedelig. Anonymkode: 7635a...6da 4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #13 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvis du var sammen med en pen dame la oss si 8/10 utseendet messig, hun har ok personlighet også, men dere har vært sammen lenge og du begynte å kjede deg, hadde du da forlatt denne damen for noen andre eller ikke? Anonymkode: c9f18...6ef Hvis du ikke er glad i henne, så går du. Ikke misbruk hennes tid og liv. Anonymkode: 95cce...7ad 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #14 Skrevet 3. oktober 2023 Hvis denne dama hadde kun drama og usikkerhet som bidrag i forholdet, da ja. Anonymkode: 9f285...b6b
Laraa Skrevet 3. oktober 2023 #15 Skrevet 3. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvis du var sammen med en pen dame la oss si 8/10 utseendet messig, hun har ok personlighet også, men dere har vært sammen lenge og du begynte å kjede deg, hadde du da forlatt denne damen for noen andre eller ikke? Anonymkode: c9f18...6ef Endret 3. oktober 2023 av Laraa
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #17 Skrevet 3. oktober 2023 Utseende i seg selv er ikke nok til å få et forhold til å vare. Utseende blekner med årene også, så hvis det er alt forholdet bygger på så er det dødsdømt. Om man ikke har felles verdier, felles interesser og begge jobber for å holde forholdet attraktivt så vil det ikke vare. Anonymkode: c36ec...ffd 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #18 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvis du var sammen med en pen dame la oss si 8/10 utseendet messig, hun har ok personlighet også, men dere har vært sammen lenge og du begynte å kjede deg, hadde du da forlatt denne damen for noen andre eller ikke? Anonymkode: c9f18...6ef Har du mistet følelsene for henne? Elsker du henne? Om du ikke gjør det, så bør du avslutte. Men om du elsker henne, så er det dumt å avslutte. Hva mener du med at du kjeder deg? Anonymkode: 76820...cc3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #19 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det er ikke meg 🤣 Anonymkode: c9f18...6ef Ååå ,du er typen 🤣🤣 Anonymkode: f3b65...a22
Druid Skrevet 3. oktober 2023 #20 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvis du var sammen med en pen dame la oss si 8/10 utseendet messig, hun har ok personlighet også, men dere har vært sammen lenge og du begynte å kjede deg, hadde du da forlatt denne damen for noen andre eller ikke? Anonymkode: c9f18...6ef Har hun en OK personlighet, blir hun aldri kjedelig; dette er en relativt fundemental del av en personlighet. Hvis jeg er motivert til å forlate en person, har ikke utseende noe å si; jeg har ikke partner som trofee.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå