AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #1 Del Skrevet 2. oktober 2023 Tips? Anonymkode: 0070a...81d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #2 Del Skrevet 2. oktober 2023 Litt Wilton kakefarge i lyse muffins gjør dem artigere, om det er sånn til barnebursdag e.l. Gjerne et par-tre farger i røra og sveive litt sammen før du heller i formene. Toro sjokoladekake kan du bygge nær sagt hva som helst med, egentlig. Eller bare lage litt tynnere enn vanlig og stable i lag med krem/fyll/nugatti/whatever floats your boat i midten. Eventuelt helle muffinsrøre i kakedeigen før du steker den og swirle litt med en gaffel ellerno. Og alt blir selvsagt bedre med smørkrem og glitterstrøssel. Anonymkode: 78178...583 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 3. oktober 2023 #3 Del Skrevet 3. oktober 2023 Lyse muffins: *Non-stop i røra *Stikk ned noen biter kindersjokolade før du steker *Hakkede valnøtter *Daimkuler Sjokoladekake er liksom sjokoladekake og jeg er en av de som ikke liker den fra Toro spesielt godt, men en supergod glasur løfter den. Jeg pleier å piske sammen smør og melis, så tiletter jeg en eggeplomme og en smeltet kokesjokolade. Visper veldig godt så det blir en helt fløyelsmyk sjokoladesmørkrem. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #4 Del Skrevet 3. oktober 2023 Jeg bruker Møllerens sjokoladekake og når det kommer ut av ovnen stikker jeg hull på hele kaka med gaffel og smører så på sjokade(pålegget). Dette trekke seg i kaka og løfter smaksopplevelsen. Anonymkode: e193b...fbd 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #5 Del Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tips? Anonymkode: 0070a...81d Ikke bruk toro. Lag fra bunnen av, masse oppskrifter på nett. Så slipper du industrismak. Anonymkode: 75519...0c4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #6 Del Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tips? Anonymkode: 0070a...81d Lyse muffins : enten ha blåbær i, eller eplebiter med sukker og kanel på toppen Anonymkode: 50cf0...be5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #7 Del Skrevet 3. oktober 2023 Pleier å lage lemon curd som glasur til de lyse muffinsene, med litt sitronskall i røra. Da blir de friske og gode 🙂 Anonymkode: eb92c...2fe 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #8 Del Skrevet 3. oktober 2023 Alltid bruk meierismør i stedet for olje eller flytende margarin, det er første bud! Ellers løfter man smaksopplevelsen flere hakk ved å lage glasur/fyll selv og pynte med artig pynt. Til lyse muffins er det veldig godt å røre sammen kremost og melis (pluss evt smør) og ha som glasur. Jeg kan også anbefale å søke opp jordbærfromasjkake med browniebunn, da kan du bruke Toro Brownie som bunn og lage fromasjen selv. Egentlig en enkel og veldig god kake. En av de beste juksekakene jeg har laget på lenge var faktisk en Toro Brownie med Betty Crocker ferdigglasur. Fikk mye skryt for den! AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ikke bruk toro. Lag fra bunnen av, masse oppskrifter på nett. Så slipper du industrismak. Anonymkode: 75519...0c4 Er det lenge siden du smakte Toro-kake? Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg hiver i sammen Toro og folk spør begeistret etter oppskrift og blir sjokkert når jeg sier det er Toro. Anonymkode: 3e289...689 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #9 Del Skrevet 3. oktober 2023 Salte peanøtter, og non-stop, og masse masse glasur Anonymkode: 4269d...3de 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #10 Del Skrevet 3. oktober 2023 en dæsj vaniljekrem her og der i kaka osv gjør stor forskjell Anonymkode: 67848...e74 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #11 Del Skrevet 3. oktober 2023 Tilsett 2 dl rømme og ett egg i Toro langpannekakerøre, den blir sjukt saftig og god! Anonymkode: d8a11...184 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #12 Del Skrevet 3. oktober 2023 Hvit sjokolade og bringebær Hvit sjokolade og valnøtter Sjokolade og peanøtter Tykk sjokolade glasur med strøssel Kan brukes til begge Anonymkode: a795d...964 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #13 Del Skrevet 3. oktober 2023 Noen dråper romessens i sjokoladekakerøra tar meg tilbake til barndommen umiddelbart. 😍 Anonymkode: e66aa...1c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #14 Del Skrevet 3. oktober 2023 Ha rømme eller creme fraiche i røren for saftigere kake. Lag sjokoladefyll av kokesjokolade, fløte og smør som smeltes og blandes med en halv pakke kokos, smøres over kaken. Anonymkode: b75ad...d36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #15 Del Skrevet 3. oktober 2023 I ts muskat og 1 ts kanel i toro langpannekake gjør den smaker som tropisk aroma 😁 Anonymkode: 55867...ea7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #16 Del Skrevet 3. oktober 2023 Er du sikker på at barna vil ha det mer spennende? Lyse muffins med melis og strøssel er det mest populære. Og Sjokoladekake med nonstop på.. Jeg er glad i å bake, men til småbarn er det perler for svin. De foretrekker toro Anonymkode: 2135d...610 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #17 Del Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tilsett 2 dl rømme og ett egg i Toro langpannekakerøre, den blir sjukt saftig og god! Anonymkode: d8a11...184 Signerer denne. Alltid tilsett et egg! Anonymkode: e1303...301 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #18 Del Skrevet 7. oktober 2023 Bak selv istedet, det er mer spennende. På krem.no ligger det en oppskrift på sjokoladekake som visstnok skal være *nesten* like enkel som posekake. Da vet du hva som er i den, også 😊 Anonymkode: c9e6b...df8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 7. oktober 2023 #19 Del Skrevet 7. oktober 2023 Mmm, her var det mange gode tips. Jeg syns de lyse muffinsene fra toro er kjempegode, og ser for meg at de er gode med blåbær i. Lett å si at det er lite enkelt å bake selv, men hvis man må ha det glutenfritt er toro et supert og enkelt alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2023 #20 Del Skrevet 7. oktober 2023 Bytt ut vannet med crème fraiche i Toro-posen 😀 Anonymkode: 529f0...5de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå