Gå til innhold

Hvor mye jobber du vedsiden av studie?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Master student på andre året som trenger litt motivasjon. 

Hva studerer du?

Studerer på fulltid/deltid? 

Hvor mye jobber du ved siden av og hva jobber du som?

Hvordan håndterer du det med studiene og jobb ved siden av? Har du noe tips? 

Jeg personlig jobber som styringsleder i et operasjonssenter, litt ulikt, men som regel ikke mindre enn 70 %. For min del så går dessverre dette litt utover studiene, men jeg har så langt bestått alle emnene og er i gang med masteroppgave. 

Anonymkode: 5b2c9...93f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ferdig master for et par år siden, men jeg studerte sosialt arbeid 100% og jobbet i 60- 80% i barnevernet. Travelt og krevende, men samtidig gikk årene fort og 😅

Anonymkode: 606b5...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg studerer medisin. Jobber ca 40 %, relevant jobb i helsevesenet og som forskningsassistent.

Anonymkode: 6dca0...8cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg studerte deltid på nettstudier ett år. Samtidig hadde jeg en 100% stilling på hovedjobben min, jobbet ca. 20% på en annen jobb på kveldstid og i helger. Samtidig skulle jeg være mamma og kone og tok førerkort.

Jævlig slitsomt, men fikk det til på et vis og endte med toppkarakterer i studiene 😅

Anonymkode: e8572...5ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber 100% og begynte på masteren i fjor. Tar den til estimert tid, men det er beintungt. Skal skrive oppgaven i "ferien" som jeg tar ut fra jobb.

Anonymkode: d5f74...2b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobber litt over 100% og går master deltid. Ikke råd til noe annet :(

Anonymkode: d7815...42c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber 70% natt og fulltidsstudent. Har ikke råd til å jobbe mindre dessverre. Samfunnsvitenskap studie. Det er tøft til tider, men detta klarer vi 💪🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider