AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #1 Skrevet 2. oktober 2023 Jeg har lagt merke til at det har blitt veldig mange gutter/menn her inne på KVINNEguiden de siste årene. Flertallet av de skriver stort sett bare stygge ting om kvinner, og oppfører seg generelt som kvinnehatende incel-gutter med typisk lav sosial IQ. Men det jeg lurer er hvorfor er de her, på KVINNEguiden? Hvis de faktisk hadde hatet kvinner så mye som de gir inntrykk av skulle man jo tro at de unngikk kvinner til enhver pris. I stedet bruker de masse (!) tid og energi på et KVINNEforum, hvor de gjentatte ganger forsøker å komme i dialog med KVINNER. 🤭 All den voldsomme trollingen og hat-pratet er jo åpenbart mest trolling og tøys. Jeg er nysgjerrig på hva de forsøker å oppnå? Noen som har noen morsomme tanker eller teorier? Ønsker de innerst inne bare å få litt oppmerksomhet fra en kvinne, mon tro? En annen ting jeg lurer på er hvorfor administratorene aksepterer at disse trollene får herje fritt, og spre kvinnehat og guttetull i nærmest hver eneste tråd her for tiden? Greit nok at disse guttepjokkene mest er å anse som harmløse klovner, men de er jo litt forstyrrende iblant når vi voksne prøver å ha en diskusjon på normalt nivå da. 😁 Har ikke Kvinneguiden retningslinjer i forhold til hate speach og diskriminering? Anonymkode: a62aa...8ac 3 1 12
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #2 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): ... hvorfor er de her, på KVINNEguiden? Hvis de faktisk hadde hatet kvinner så mye som de gir inntrykk av skulle man jo tro at de unngikk kvinner til enhver pris... Anonymkode: a62aa...8ac De liker menn enda mindre, for menn gir dem ikke noe oppmerksomhet. Anonymkode: d09a6...bc1 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #3 Skrevet 2. oktober 2023 Fordi de er mannfolk som ikke får seg noe Anonymkode: 1bf53...c6e 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #4 Skrevet 3. oktober 2023 En del av deres natur er at de vil oppdra og refse kvinnene, få dem til å forstå hva de gjør feil. Det er som en vekkelsespredikant som får fri tilgang til en gruppe ufrelste, umulig å motstå. Og nei, de er ikke ufarlige, de forgifter samfunnet og alle rundt seg og jeg ville slett ikke blitt overrasket om det kommer terrorhandlinger knyttet til slike holdninger om ikke lenge. Anonymkode: c95a2...0ae 4 1 4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #5 Skrevet 3. oktober 2023 Det som imidlertid er rart er at de får holde på så fritt. Hvis man bytter ut ordet kvinner med ordet homofile eller svarte, så ser man at det overhodet ikke hadde vært tillatt å spre slikt hat om andre. Anonymkode: c95a2...0ae 6 1 7
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #6 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): En annen ting jeg lurer på er hvorfor administratorene aksepterer at disse trollene får herje fritt, og spre kvinnehat og guttetull i nærmest hver eneste tråd her for tiden? Greit nok at disse guttepjokkene mest er å anse som harmløse klovner, men de er jo litt forstyrrende iblant når vi voksne prøver å ha en diskusjon på normalt nivå da. 😁 Har ikke Kvinneguiden retningslinjer i forhold til hate speach og diskriminering? Rapporter det eller ta kontakt med en admin angående brukeren så skal du nok se at det skjer ting. Anonymkode: 085f3...e88 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #7 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har lagt merke til at det har blitt veldig mange gutter/menn her inne på KVINNEguiden de siste årene. Flertallet av de skriver stort sett bare stygge ting om kvinner, og oppfører seg generelt som kvinnehatende incel-gutter med typisk lav sosial IQ. Men det jeg lurer er hvorfor er de her, på KVINNEguiden? Hvis de faktisk hadde hatet kvinner så mye som de gir inntrykk av skulle man jo tro at de unngikk kvinner til enhver pris. I stedet bruker de masse (!) tid og energi på et KVINNEforum, hvor de gjentatte ganger forsøker å komme i dialog med KVINNER. 🤭 All den voldsomme trollingen og hat-pratet er jo åpenbart mest trolling og tøys. Jeg er nysgjerrig på hva de forsøker å oppnå? Noen som har noen morsomme tanker eller teorier? Ønsker de innerst inne bare å få litt oppmerksomhet fra en kvinne, mon tro? En annen ting jeg lurer på er hvorfor administratorene aksepterer at disse trollene får herje fritt, og spre kvinnehat og guttetull i nærmest hver eneste tråd her for tiden? Greit nok at disse guttepjokkene mest er å anse som harmløse klovner, men de er jo litt forstyrrende iblant når vi voksne prøver å ha en diskusjon på normalt nivå da. 😁 Har ikke Kvinneguiden retningslinjer i forhold til hate speach og diskriminering? Anonymkode: a62aa...8ac Som jeg sier i barnehagen; de gjør alt for å få oppmerksomhet, uansett type oppmerksomhet. Får ikke disse mennene noe oppmerksomhet fra damer irl, da går de inn her og troller. Da får de i det minste noe oppmerksomhet fra oss damer. Det er jo søtt det, men det er nok nå. Håper kvinneguiden gjør noe med det, eller vi alle bare slutter helt å gi de oppmerksomhet så de slutter av seg selv. Anonymkode: c7eac...120 4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #8 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): En del av deres natur er at de vil oppdra og refse kvinnene, få dem til å forstå hva de gjør feil. Det er som en vekkelsespredikant som får fri tilgang til en gruppe ufrelste, umulig å motstå. Og nei, de er ikke ufarlige, de forgifter samfunnet og alle rundt seg og jeg ville slett ikke blitt overrasket om det kommer terrorhandlinger knyttet til slike holdninger om ikke lenge. Anonymkode: c95a2...0ae Det hadde ikke jeg heller, er utrolig mange menn som sliter nå og kvinners tilnærming problemstillingen gjør det ikke bedre. Avfeiiende, til tider hånlig, "ikke noe jeg personlig sliter med, og deg som person liker jeg ikke, så det er bra at du lider". Osv. Norske kvinner lærer hverandre opp til å psykopatologisere alle som er uenige med dem, og ser på sitt kjønn som feilfritt og hevet over kritikk, idet norske menn dør alene. Norske kvinner spiller ikke sin rolle lenger, og det store spørsmålet, hos mange menn, er hvorfor de skal fortsette å spille sin, forsette å bidra til velferdsstaten som har gjort de norske kvinner så overstadig selvstendige, at et familieliv har blitt uoppnåelig, og hvor de møtes ikke én gang med sympati, men selvgodhet. Kjønnskampen er over, kvinnen vant for lenge siden, og nå sparker hun mannen idet han ligger nede. Klart dette vil ha ringevirkninger. Anonymkode: 24e95...ca9 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #9 Skrevet 3. oktober 2023 Problemet er jo at så mange kvinner gidder å svare på disse pubertale innleggene. Dermed er dere (jeg sier ikke vi, for jeg kommenterer aldri på vås) med på å avspore mange tråder. Hvis man bare lot disse duste-kommentarene stå uten å reagere men heller fortsatte diskusjonen som om de ikke hadde sagt noe så ville de kanskje ikke giddet lengre? Tipper de synes det er kjempegøy at damer flyr i flint over påstander som er åpenbare provokasjoner. Ignorer!!! Anonymkode: a036a...82c 6 1 4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #10 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det hadde ikke jeg heller, er utrolig mange menn som sliter nå og kvinners tilnærming problemstillingen gjør det ikke bedre. Avfeiiende, til tider hånlig, "ikke noe jeg personlig sliter med, og deg som person liker jeg ikke, så det er bra at du lider". Osv. Norske kvinner lærer hverandre opp til å psykopatologisere alle som er uenige med dem, og ser på sitt kjønn som feilfritt og hevet over kritikk, idet norske menn dør alene. Norske kvinner spiller ikke sin rolle lenger, og det store spørsmålet, hos mange menn, er hvorfor de skal fortsette å spille sin, forsette å bidra til velferdsstaten som har gjort de norske kvinner så overstadig selvstendige, at et familieliv har blitt uoppnåelig, og hvor de møtes ikke én gang med sympati.. Anonymkode: 24e95...ca9 Disse mennene som er så løsrevet fra samfunnet, hvorfor oppsøker de kvinner for sympati? Er det fordi de vet at andre menn ikke bryr seg og er de som egentlig har stengt dem ute? Anonymkode: d09a6...bc1 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #11 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Tipper de synes det er kjempegøy at damer flyr i flint over påstander som er åpenbare provokasjoner. Ignorer!!! Jeg tror ikke det er «åpenbare provokasjoner», og jeg tror ikke de synes det er gøy. Tvert i mot tror jeg mange er rasende over det de opplever som stadige krenkelser og forbigåelser, og å ignorere dem vil ha akkurat like liten effekt som å svare dem. Jeg tror det mest effektive ville vært at andre menn svarte dem, men her inne vil man jo da bare blitt avfeid som løgner. Spørsmålet som gjenstår er jo da igjen hvorfor kvinnehat er tillatt på kg - eller i det hele tatt noe sted. Anonymkode: c95a2...0ae 2 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #12 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Disse mennene som er så løsrevet fra samfunnet, hvorfor oppsøker de kvinner for sympati? Er det fordi de vet at andre menn ikke bryr seg og er de som egentlig har stengt dem ute? Anonymkode: d09a6...bc1 Nei, si det. Begynner å bli ganske tydelig at kvinner ikke er i stand til det. Forøvrig, er det ikke vanskelig å finne felleskap blant andre menn som sliter. Er ørtende nettfora for menn som ikke får seg dame, ellers er det jo ikke verre til å ta seg en tur på en bar utenfor storbyene, fyllt opp av menn, blottet for kvinner. Det er slett ikke vanskelig å komme i kontakt med menn, men det er jo ikke hva de egentlig ønsket eller trenger. For min del kommer jeg hit av pervers fascinasjon, det er så utrolig skismatisk, denne dispariteten mellom menn og kvinner i dag, og å være vitne til denne hybrisen, dette oppblåste selvbildet, og de overfladiske problemene dere kvinner møter i dagens samfunn, i kontrast med menns, som gjør det utrolig oppslukende å oppsøke steder som dette. Det er som om dere lever i en vidt forskjellig verden, og dere tar den som en selvfølge, deres egen fortjeneste. Skamløst, er det. Det er som om den norske kvinne tror verden er bygget av, og for henne, Når hun i realiteten, er et svært tapsprosjekt. Anonymkode: 24e95...ca9 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #13 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): En del av deres natur er at de vil oppdra og refse kvinnene, få dem til å forstå hva de gjør feil. En tråd om at menn er «guttetroll» som er kvinnehatende incels med lav sosial IQ som er troende til å bli terrorister og du sier at endel av deres natur er å refse og oppdra? Ser du ironien? Anonymkode: 956f9...d3e
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #14 Skrevet 3. oktober 2023 Godt mulig det er mye trolling her inne, men tror også det er ganske mange som synes det er morro å droppe innom for å legge igjen noe fakta som de vet irriterer kvinner. At dere da lar dere irritetere over livets realiteter er jo ikke menn sin feil. Og om det er én ting som flyter fritt her inne så er det jo mannehat. Det finner du jo i nesten enhver tråd, men det er så legitimert at det legger du vel ikke merke til. Også er jo menn så fæle og ekle ikke sant så de er det jo greit at man snakker ned? Anonymkode: 8f4f9...864 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #15 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): En tråd om at menn er «guttetroll» som er kvinnehatende incels med lav sosial IQ som er troende til å bli terrorister og du sier at endel av deres natur er å refse og oppdra? Ser du ironien? Anonymkode: 956f9...d3e Nei, om noe synes jeg tråden er urovekkende. Jeg mener helt oppriktig at menn som sprer åpenlyst hat mot kvinner som gruppe representerer en potensiell fare for samfunnet. Jeg mener ikke de er «guttetroll», jeg mener heller ikke at de har lav sosial iq. Og jeg tenker at de er i stand til å gjøre mye verre ting enn hatprat. Anonymkode: c95a2...0ae 1 1 1
Bombasi Skrevet 3. oktober 2023 #16 Skrevet 3. oktober 2023 Slutt å svare trollene, og rapporter innleggene. Blir ikke innleggene moderert bort så blir i det minste trollene tauset ihjel. Problem løst. 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #17 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei, om noe synes jeg tråden er urovekkende. Jeg mener helt oppriktig at menn som sprer åpenlyst hat mot kvinner som gruppe representerer en potensiell fare for samfunnet. Jeg mener ikke de er «guttetroll», jeg mener heller ikke at de har lav sosial iq. Og jeg tenker at de er i stand til å gjøre mye verre ting enn hatprat. Anonymkode: c95a2...0ae Jeg kan av erfaring fortelle deg at det du sier ikke er helt feil og at det beste du da gjør er å gjøre mod/admin oppmerksomme på det. Enhver ytring blir en ekstra ''pluss i margen'' i saken deres mot disse folkene. Det hjelper i hvertfall ikke å krangle med dem. De kommer ikke inn i forumet for å bli enige med deg, uansett hva enkelte kan se ut til å innbille seg. Anonymkode: 085f3...e88 3
Andro Skrevet 3. oktober 2023 #18 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): En tråd om at menn er «guttetroll» som er kvinnehatende incels med lav sosial IQ som er troende til å bli terrorister og du sier at endel av deres natur er å refse og oppdra? Hun skriver ikke at menn generelt er kvinnehatende incel guttetroll, men at mange av dem som opererer her inne er det. Det har hun helt rett i. Kvinner som har menn unngår menn. Menn som hater kvinner oppsøker kvinner aktivt. Derfor ser vi også trakassering og trusler rettet mot kvinners arenaer. Kvinnetaxier, kvinnekvelder på utesteder osv. har gjentatte ganger blitt utsatt for terrortrusler de siste årene, og alle voldtekter, catcalling osv. er uttrykk for et kvinnehat, som får voldelig utfall. De som raser her inne for å devaluere kvinners opplevelser, twiste på fakta, snakke nedlatende til kvinnelige debattanter osv. er del av denne incel-kulturen. Menn som føler seg overlegne kvinner føler seg også berettiget til å oppsøke kvinners arenaer på nett, for å "sette oss på plass". Mansplaine virkeligheten, bagatellisere opplevelsene våre, fortelle oss hva vi bør finne oss i og fortelle oss hvordan ting egentlig henger sammen. Mange av dem som har noenlunde iq bruker debattrådene til å håndheve skriftlig debatt etter mønstre for psykisk mishandling, med gaslighting, faktafordreining, nedlatende tone til kvinner i tråden, og uthalingstaktikker som er ment å slite ut meningsmotstandere. Disse er ikke så enkle å håndtere for admins, fordi de ikke direkte overtrår reglene for forumet, samtidig som de kun lager støy og kvalme. De enklere utgavene som kun spammer, avsporer, kommer med personretta angrep osv. rapporterer jeg fortløpende, og da blir de borte litt til de får oppretta ny profil. Noen ganger bør man følge med på adferdsmønstre over tid, heller enn å bare rapportere enkeltkommentarer, og bringe dette til admin for gjennomgang samla. Da blir det enklere for dem å ta tak i det. Vi har alle ansvar for å rapportere kvinnehat i trådene, og bli kvitt dem som opptrer ugreit. 1 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #19 Skrevet 3. oktober 2023 3 hours ago, Andro said: Hun skriver ikke at menn generelt er kvinnehatende incel guttetroll, men at mange av dem som opererer her inne er det. Det har hun helt rett i. Kvinner som har menn unngår menn. Menn som hater kvinner oppsøker kvinner aktivt. Derfor ser vi også trakassering og trusler rettet mot kvinners arenaer. Kvinnetaxier, kvinnekvelder på utesteder osv. har gjentatte ganger blitt utsatt for terrortrusler de siste årene, og alle voldtekter, catcalling osv. er uttrykk for et kvinnehat, som får voldelig utfall. De som raser her inne for å devaluere kvinners opplevelser, twiste på fakta, snakke nedlatende til kvinnelige debattanter osv. er del av denne incel-kulturen. Menn som føler seg overlegne kvinner føler seg også berettiget til å oppsøke kvinners arenaer på nett, for å "sette oss på plass". Mansplaine virkeligheten, bagatellisere opplevelsene våre, fortelle oss hva vi bør finne oss i og fortelle oss hvordan ting egentlig henger sammen. Mange av dem som har noenlunde iq bruker debattrådene til å håndheve skriftlig debatt etter mønstre for psykisk mishandling, med gaslighting, faktafordreining, nedlatende tone til kvinner i tråden, og uthalingstaktikker som er ment å slite ut meningsmotstandere. Disse er ikke så enkle å håndtere for admins, fordi de ikke direkte overtrår reglene for forumet, samtidig som de kun lager støy og kvalme. De enklere utgavene som kun spammer, avsporer, kommer med personretta angrep osv. rapporterer jeg fortløpende, og da blir de borte litt til de får oppretta ny profil. Noen ganger bør man følge med på adferdsmønstre over tid, heller enn å bare rapportere enkeltkommentarer, og bringe dette til admin for gjennomgang samla. Da blir det enklere for dem å ta tak i det. Vi har alle ansvar for å rapportere kvinnehat i trådene, og bli kvitt dem som opptrer ugreit. Spørsmålet er om du rapporterer mannehate i like stor grad. Bare fordi forumet heter «Kvinneguiden» gir det ikke kvinner carte blanche i hverken moralisme eller argumentasjon. Om du ikke registrerer at det negative mannesyne som gjennomsyrer hele nettstedet er minst like stort som kvinnehatet her inne bekrefter du jo bare problemet at om menn er det okay å skrive dritt om fordi de er tross alt udugelige drittsekker. Forandrer heller ikke saken om at ganske mange her anser det som kvinnehat at noen er uenige med dem og deres virkelighetsforståelse. Anonymkode: 8f4f9...864 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #20 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Spørsmålet er om du rapporterer mannehate i like stor grad. Bare fordi forumet heter «Kvinneguiden» gir det ikke kvinner carte blanche i hverken moralisme eller argumentasjon. Om du ikke registrerer at det negative mannesyne som gjennomsyrer hele nettstedet er minst like stort som kvinnehatet her inne bekrefter du jo bare problemet at om menn er det okay å skrive dritt om fordi de er tross alt udugelige drittsekker. Forandrer heller ikke saken om at ganske mange her anser det som kvinnehat at noen er uenige med dem og deres virkelighetsforståelse. Anonymkode: 8f4f9...864 tsk. Som om mange menn her inne rapporterer kvinnehatet! Jeg rapporterer for øvrig mannshat også, men hvis du ønsker at kvinner skal vise solidaritet med menn, så får du starte med deg selv, nemlig å vise solidaritet med kvinner ved å rapportere hvis du kommer over dritt. Jeg har sett menn her inne skrevet at til og med "slut shaming" er legitim kritikk av kvinner og at kvinner må tåle at andre er "uenige" med dem, så den "tåle å være uenig i andres virkelighetsforståelse" er også noe til og med de verste misogyne her inne slenger rundt seg med når de kommer mer regelrett dritt og sexisme. At de kaller det fakta, snakker om at de sier sannheten og bla bla, hjelper ikke i det hele tatt. Anonymkode: a41ea...637 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå