Rankarena Skrevet 2. oktober 2023 #1 Skrevet 2. oktober 2023 Hei! lang historie kort. Jeg er sammen med en mann på fjerde året. Fra å være en leken og glad dame, er jeg helt energiløs, redd og ….. GAL. Han sier det- når jeg konfronterer han. At jeg er GAL. Jeg vet at han har møtt damer, han har brukt «nicket» rankarena blant andre. to ekser har advart meg- de slet med å komme unna hans narsissistiske tyranneri. Jeg trodde han da han sa at de var syke, traumeutsatte som barn osv…. Han siste X takket meg når hun «ble fri». Jeg har brukt tid på å se bak illusjonen- hver gang jeg konfronterer får han snudd det til at han er offer, og at jeg er gal i hodet. For, jeg har jo ingen bevis……? nå vet jeg om disse profilene på dating apper. Jeg vet også om utallige «hull» i timeplanen….. men, nei, jeg har ikke «bevis» med navn og nummer. jeg føler meg heeelt ødelagt, på kanten av helt crazy. Har noen gode råd om lignende dårlige erfaringer…..? 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #3 Skrevet 2. oktober 2023 Du er i et forhold, men han er ikke med i det. Bare snu deg, gå, finn på noe bedre å gjøre. . Anonymkode: 9afba...db7 6 6
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #4 Skrevet 2. oktober 2023 Kom deg unna. Ikke gå i diskusjon, ikke la han gaslighte. Uansett hvor fint ting har vært så er de ikke det nå. Han har gått bak ryggen din, du kan ikke stole på han noensinne. Du fortjener bedre. Anonymkode: ae06e...a80 2 1 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #5 Skrevet 2. oktober 2023 Du er nødt til å gå 😔 Du kan ikke leve livet med en nasisistisk tyrann Anonymkode: 91370...86c 2 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #6 Skrevet 2. oktober 2023 Hva stopper deg fra og gå? Andre har advart, du ser selv hvor drittsekk han er. Gå nå, før du sitter ennå mere i saksa. Kom deg langt vekk, allier deg med noen gode venner som kan hjelpe deg. Anonymkode: 13328...f79 5 4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #7 Skrevet 2. oktober 2023 Er det noe spørsmål en gang? Du kommer deg til f… så langt unna du kan. Fort som f…! Anonymkode: 365cb...36b 1 2
Gjest MUSK! Skrevet 2. oktober 2023 #8 Skrevet 2. oktober 2023 Hvorfor bli værende i et forhold som ikke er bra for deg? Vet du 100% sikker at han møter andre damer? Uansett. Ett forhold som gjør deg redd og energiløs er ingen bra forhold. Det er nok bevis på å gjøre det slutt, begynne å date på nytt, og bli den glade og lekne dama du var igjen.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #9 Skrevet 2. oktober 2023 Ja, venninne møtte en fra tinder. Under kategorien samboerskap, ut etter kun sex. De møttes kun for sex hjemme hos henne. Han kunne godt hjelpe henne med praktiske ting også. Før han tuslet hjem til samboeren sin. Dette pågikk helt til i sommer. Da flyttet en mann inn til henne. Å tinderdaten måtte vike. Men avtalen er at det er bare å kontakte han senere om det er aktuelt... om samboeren hans vet dette?? Aner ikke. Anonymkode: d9c95...e20 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #10 Skrevet 2. oktober 2023 Jeg hadde nok takka for meg hvis hele to ekser hadde tatt kontakt med meg for å advare meg, men det er nå en annen sak. trenger du virkelig bevis for utroskap for å gå fra en mann som ikke er bra? Anonymkode: 5f644...bca 2 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #11 Skrevet 2. oktober 2023 Du er ikke gal, men det er det han ønsker at du skal tro du er, for da stoler du ikke på deg selv lenger, og da kan han utnytte, manipulere og kontrollere og ødelegge deg. Kontakt nærmeste Krisesenter, de kan støtte deg i prosessen med å avslutte med denne mannen om du ikke greier det alene. Snakk også med familie, venner og din fastlege og fortell sannheten om "kjæresten". https://www.krisesenter.com/finn-ditt-krisesenter/ Anonymkode: 05c64...1f0 3 4
Rankarena Skrevet 2. oktober 2023 Forfatter #12 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Ja, venninne møtte en fra tinder. Under kategorien samboerskap, ut etter kun sex. De møttes kun for sex hjemme hos henne. Han kunne godt hjelpe henne med praktiske ting også. Før han tuslet hjem til samboeren sin. Dette pågikk helt til i sommer. Da flyttet en mann inn til henne. Å tinderdaten måtte vike. Men avtalen er at det er bare å kontakte han senere om det er aktuelt... om samboeren hans vet dette?? Aner ikke. Anonymkode: d9c95...e20 Ja, jeg tror det er slik han gjør det, i skjul, med andre «likesinnede». Utrolig vanskelig å «bevise»
Rankarena Skrevet 2. oktober 2023 Forfatter #13 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg hadde nok takka for meg hvis hele to ekser hadde tatt kontakt med meg for å advare meg, men det er nå en annen sak. trenger du virkelig bevis for utroskap for å gå fra en mann som ikke er bra? Anonymkode: 5f644...bca Jeg skjønner hvor sykt det høres ut, og det er helt rett, jeg burde bare gå- jeg har gått MANGE ganger… han er ekspert på å «hente meg tilbake». Da er han «illusjonen» igjen….. til alt er rolig- så kommer nye runder. Jeg MÅ vekk!! 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #14 Skrevet 3. oktober 2023 Rankarena skrev (4 timer siden): Jeg skjønner hvor sykt det høres ut, og det er helt rett, jeg burde bare gå- jeg har gått MANGE ganger… han er ekspert på å «hente meg tilbake». Da er han «illusjonen» igjen….. til alt er rolig- så kommer nye runder. Jeg MÅ vekk!! Han kommer aldri til å forandre seg. Historien din er helt klin lik en eks av meg. Kom deg ut før du faktisk blir psykisk syk av dette. Anonymkode: 9c69a...4ca 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #15 Skrevet 3. oktober 2023 Du må forlate denne tankegangen om t du må ha bevis. Dette er enkelt, du er ulykkelig i forholdet, da slår du opp. Hvirdan du føler og har det er bevis nok. Slå opp og bloker så han ikke får overtalt deg. Anonymkode: 85b5c...683 1 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #16 Skrevet 3. oktober 2023 Altså bevis for utroskap, du virker helt oppslukt i det. Men er bare en unnskyldning for deg selv til å ikke slå opp. For du må jo ha nok bevis først. Altså hva skal du med dette beviset? Vise til familie og venner? Tror du virkelig de trenger det? Og han, hvorfor skal han kunne kreve dette ved et brudd? Nei, kom deg vekk før du blir enda mer psykisk misshandlet Anonymkode: 85b5c...683 2 2
lillevill Skrevet 3. oktober 2023 #17 Skrevet 3. oktober 2023 Sprøtt at slike menn finner seg damer. 🤔 Det er mange tapere der ute som bare er ute etter å bruke og manipulere, og desverre mange som lar seg brukes. 2 3
Sander33 Skrevet 3. oktober 2023 #18 Skrevet 3. oktober 2023 Hvor mye mer bevis trenger du før du går? Løp. 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #19 Skrevet 3. oktober 2023 Det er jo bare én eneste ting å gjøre her, og det er å komme videre, kutte alle bånd, og ikke se deg tilbake. Det er mulig du er i et forhold med ham, men han er jo ikke i et forhold med deg. Han er ikke glad i deg, og det er mulig han ikke har evnen til å være glad i noen andre heller. Anonymkode: f3ac8...dcc 2
umAxa Skrevet 3. oktober 2023 #20 Skrevet 3. oktober 2023 9 hours ago, Rankarena said: Har noen gode råd om lignende dårlige erfaringer…..? "to ekser har advart meg- de slet med å komme unna hans narsissistiske tyranneri." Du fikk bokstavelig talt råd fra noen som relatere med blod og tårer. Ikke bare fra en, men fra to individer. Hva skal mer til for å overbevise deg? 1 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå