AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #1 Skrevet 2. oktober 2023 Alle må få bli i lag med og få barn med dem de vil, men jeg føler at svarthårde (særlig om de har brune øyber også) og blonde kvinner alltid er uheldige med sønnene sine utseendemessig. Jeg tror det har med at sørlige menn oftere har mykere ansiktstrekk enn her i nord. Så sønnene har en tendens til å arve en kombinasjon som passer dårlig. Slik som mykt ansikt, lyst hår og brune øyne. Du ser liksom max snill ut. Noe som er uheldig for menn. Jeg er for øvrig akkurat slik og vet hva jeg snakker om. Anonymkode: 18534...ad3 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #3 Skrevet 2. oktober 2023 Høres ikke ut som du vet hva du snakker om, for du har totalt gått glipp av at ikke alle synes akkurat det samme er akkurat like attraktivt. Anonymkode: 3880b...9f4 7 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #4 Skrevet 2. oktober 2023 Max snill er jo supert? Anonymkode: f9821...cb0 5 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #5 Skrevet 2. oktober 2023 Jwg er kvinne og ser sånn brutal og nordisk ut i utseendet. Hva fører det til? Jeg tiltrekker meg kvinner. Ikke praktisk! Blond far og sorthåret mor nordisk mor. Anonymkode: e6a40...866
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #6 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Alle må få bli i lag med og få barn med dem de vil, men jeg føler at svarthårde (særlig om de har brune øyber også) og blonde kvinner alltid er uheldige med sønnene sine utseendemessig. Jeg tror det har med at sørlige menn oftere har mykere ansiktstrekk enn her i nord. Så sønnene har en tendens til å arve en kombinasjon som passer dårlig. Slik som mykt ansikt, lyst hår og brune øyne. Du ser liksom max snill ut. Noe som er uheldig for menn. Jeg er for øvrig akkurat slik og vet hva jeg snakker om. Anonymkode: 18534...ad3 Men du har jo fakta bakvendt. Konsensus (og dette finnes det forskning på) er at nord-europeiske menn har feminine og myke trekk, mens sør-europeisk har mer maskuline. Og for kvinner konsensus at (spesielt) nordiske kvinner har veldig maskuline ansikt. Anonymkode: 38c62...3ac 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #7 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Max snill er jo supert? Anonymkode: f9821...cb0 Det er ikke så bra for menn å se ufarlig/snill ut. Fordi det inviterer ondskap. Men om en lærer å beskytte seg selv er alt bra. Anonymkode: 18534...ad3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #8 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke så bra for menn å se ufarlig/snill ut. Fordi det inviterer ondskap. Men om en lærer å beskytte seg selv er alt bra. Anonymkode: 18534...ad3 Tror ikke det er så ille. Om du handler på butikken imorgen, så tror jeg ikke det at du ser snill ut stopper deg fra å få med deg varene dine hjem. Anonymkode: f9821...cb0 5
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #9 Skrevet 2. oktober 2023 Jeg er faktisk bitter for at jeg ikke arvet min fars svarte hår. Jeg er også bitter for at jeg ikke arvet min mors mørke hud. Hans hår + hennes hud = Conan barbaren😎 Men neida. Ble lys hud og brunt hår 😑 tilmed øyefarge ble en slags mellomting 😬 Morsomt nok ser jeg mer «nordisk» ut enn begge foreldrene mine, fargemessig 😵💫 (Og før noen poster noe jævlig utrivelig: JA, jeg ligner veldig på begge to. Sterk slektslikhet.) Anonymkode: af35d...f73
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #10 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Men du har jo fakta bakvendt. Konsensus (og dette finnes det forskning på) er at nord-europeiske menn har feminine og myke trekk, mens sør-europeisk har mer maskuline. Og for kvinner konsensus at (spesielt) nordiske kvinner har veldig maskuline ansikt. Anonymkode: 38c62...3ac Det du beskriver der er jo umulig. Nordiske kvinner kan ikke være maskuline og så nordiske menn ikke. Siden menn er jo en maskulinisert versjon av kvinner. Så basisen er kvinnen. Tviler på at du finner forskning på det der. Anonymkode: 18534...ad3 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #11 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Men du har jo fakta bakvendt. Konsensus (og dette finnes det forskning på) er at nord-europeiske menn har feminine og myke trekk, mens sør-europeisk har mer maskuline. Og for kvinner konsensus at (spesielt) nordiske kvinner har veldig maskuline ansikt. Anonymkode: 38c62...3ac Harde trekk =/= mer maskulint. Nord-europeere er ofte større og sterkere enn søreuropeiske menn. Men med muskulatur følger og fett derfor mykere trekk. Anonymkode: af35d...f73
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #12 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Harde trekk =/= mer maskulint. Nord-europeere er ofte større og sterkere enn søreuropeiske menn. Men med muskulatur følger og fett derfor mykere trekk. Anonymkode: af35d...f73 Jeg søkte nettop på nettet, konsensusen er faktisk slik jeg skrev i op, at nordiske folk har hardere trekk. Sørlige har mykere. Anonymkode: 18534...ad3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #13 Skrevet 2. oktober 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg søkte nettop på nettet, konsensusen er faktisk slik jeg skrev i op, at nordiske folk har hardere trekk. Sørlige har mykere. Anonymkode: 18534...ad3 Og alle vet jo at menn fra sydligere strøk rett og slett er jomfru. ALLE sammen. Ingen liker dem. Anonymkode: 3880b...9f4 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #14 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og alle vet jo at menn fra sydligere strøk rett og slett er jomfru. ALLE sammen. Ingen liker dem. Anonymkode: 3880b...9f4 Har jeg skrevet det? Jeg skriver om å se snill ut. Det er ikke bra om menn ser for snill ut eller for den del for truende ut. Det beste er en mellomting. Brune øyne = snill. Lyst hår = snill. Myke trekk = snill. En bør ikke ha alle disse trekkene. Anonymkode: 18534...ad3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #15 Skrevet 2. oktober 2023 11 minutter siden, AnonymBruker said: Har jeg skrevet det? Jeg skriver om å se snill ut. Det er ikke bra om menn ser for snill ut eller for den del for truende ut. Det beste er en mellomting. Brune øyne = snill. Lyst hår = snill. Myke trekk = snill. En bør ikke ha alle disse trekkene. Anonymkode: 18534...ad3 Dette er ikke noen fasit. Om folk ikke liker deg, så tipper jeg det er en annen grunn enn at du ser snill ut. Hva med å se litt innover....? Anonymkode: 3880b...9f4 1
arvidhansen Skrevet 2. oktober 2023 #16 Skrevet 2. oktober 2023 (endret) Det er alltid tragisk når foreldre som ikke er vandt med å måtte beskytte seg selv, får barn som må det. For da forstår de heller ikke at de må lære ungene det. Verden er liksom en dans for roser, så lærer de ikke barna en dritt av hva de trenger. Verken selvverd, selvrespekt, kjærlighet for seg selv, indre styrke eller fysisk/verbal selvforsvar. Endret 2. oktober 2023 av arvidhansen
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #17 Skrevet 2. oktober 2023 arvidhansen skrev (2 minutter siden): Det er alltid tragisk når foreldre som ikke er vandt med å måtte beskytte seg selv, får barn som må det. For da forstår de heller ikke at de må lære ungene det. Verden er liksom en dans for roser, så lærer de ikke barna en dritt av hva de trenger. Verken selvverd, selvrespekt, kjærlighet for seg selv, indre styrke eller fysisk/verbal selvforsvar. Har du opplevd noe vondt? Når ting skjer og noen må beskytte segselv, så er det meningen at samfunnet skal gjøre noe med det, ikke at vi som enkeltindivider skal stå å sloss selv, vi prøver jo å få mindre vold i samfunnet. På jobb så skal det jo være noen som står for at det skal være godt arbeidsmiljø, på skolen burde de kjempe mot mobbing, om en blir slått ned burde man anmelde osv. Selvsagt har systemet utallige feil, men mener bare det er ikke meningen du eller andre skal stå alene og måtte kjempe for å ha det bra. Derfor har vi fengsel. Og psykolog. Kjærlighet for en selv er veldig vanskelig, tror det er noe de fleste sliter med på en eller annen måte. Les mer om det, ikke forsent om dette gjelder deg å lære seg å akseptere den en er 😊 Anonymkode: f9821...cb0
arvidhansen Skrevet 2. oktober 2023 #18 Skrevet 2. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Har du opplevd noe vondt? Når ting skjer og noen må beskytte segselv, så er det meningen at samfunnet skal gjøre noe med det, ikke at vi som enkeltindivider skal stå å sloss selv, vi prøver jo å få mindre vold i samfunnet. På jobb så skal det jo være noen som står for at det skal være godt arbeidsmiljø, på skolen burde de kjempe mot mobbing, om en blir slått ned burde man anmelde osv. Selvsagt har systemet utallige feil, men mener bare det er ikke meningen du eller andre skal stå alene og måtte kjempe for å ha det bra. Derfor har vi fengsel. Og psykolog. Kjærlighet for en selv er veldig vanskelig, tror det er noe de fleste sliter med på en eller annen måte. Les mer om det, ikke forsent om dette gjelder deg å lære seg å akseptere den en er 😊 Anonymkode: f9821...cb0 Det burde være slik du skriver, men det er ikke slik. I mange tilfeller har ikke autoriteten tid til å gjøre noe med problemet eller eventuelt ikke makt. Vilje spiller også en rolle, hvem er verdig og ikke. Igjen står du uten noen form for hjelp. Om du ikke har lært å forsvare deg selv fysisk og verbalt er du ille ute. Det går ut over selvfølelsen og selvrespekten. Det er derfor det er så ekstremt viktig å lære barn, særlig gutter og i enda sterkere grad dem som tiltrekker ondskap som en magnet, det jeg skrev. Endret 2. oktober 2023 av arvidhansen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå