Gjest Gjest_siw_* Skrevet 24. januar 2006 #1 Skrevet 24. januar 2006 KK har lansert ny nettside: http://www.kk.no Hva synes dere?
Tinken Skrevet 24. januar 2006 #4 Skrevet 24. januar 2006 Rotete og slitsom, orket ikke se noe mer enn forsiden, jeg.
Gjest LoisLane Skrevet 24. januar 2006 #5 Skrevet 24. januar 2006 Jeg var skeptisk, men syntes faktisk det var en del å lese i forhold til tilsvarende nettsider. Men savnet foto til treningsøvelsene!
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2006 #6 Skrevet 24. januar 2006 Elendig design. Jeg hadde lyst til å rømme vekk fra den så fort som mulig.
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2006 #7 Skrevet 24. januar 2006 Rotete design, vrient å skumlese når alt står i pastellfarger. (eller er det bare jeg som har dårlig syn??)
Impala Skrevet 24. januar 2006 #8 Skrevet 24. januar 2006 Jeg syns også det var rotete, og alt for mye reklame Men det står da noe der som er verdt å lese. Tror ikke jeg kommer til å se innom her så ofte, er nok å abonnere på bladet
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2006 #9 Skrevet 24. januar 2006 Synes det var fint, jeg. Lette og lyse sider og mye innhold for å være et nettblad.
Gjest 2324 Skrevet 24. januar 2006 #10 Skrevet 24. januar 2006 Rotete, alt for mye reklame og grusomme farger som gjorde det vanskelig å lese..
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2006 #11 Skrevet 24. januar 2006 Den "bli ny på nett" siden var litt fin da! Gøy å teste ut litt sminke og hårfager
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2006 #12 Skrevet 24. januar 2006 Enig at designen var dårlig: altfor mye reklame. Ser jo mer ut som siden tilhører en undertøysprodusent enn dette bladet. I tillegg tror jeg ikke siden er optimalisert for andre nettlesere enn IE på windows. Ja, jeg vet de fleste bruker denne nettleseren, men siden så iallefall veldig rar ut på mac (kontaktinfomenyen står helt nederst på siden med masse blankt på siden ved siden av)
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 24. januar 2006 #13 Skrevet 24. januar 2006 (endret) Enig at designen var dårlig: altfor mye reklame. Ser jo mer ut som siden tilhører en undertøysprodusent enn dette bladet. I tillegg tror jeg ikke siden er optimalisert for andre nettlesere enn IE på windows. Ja, jeg vet de fleste bruker denne nettleseren, men siden så iallefall veldig rar ut på mac (kontaktinfomenyen står helt nederst på siden med masse blankt på siden ved siden av) ← Er det noen av dere som faktisk har peiling på det dere uttaler dere om? dette var ikke ille i det heletatt. Tvert om. Jeg synes det var en frisk og fin side - oversiktlig er den også. Meny på venstre-siden, og artikler i midten. Enkle farger som skiller de ulike temaene. SE på andre sider - og kom med ett bedre forslag? Endret 24. januar 2006 av ¤Humlen¤
Daria Skrevet 24. januar 2006 #14 Skrevet 24. januar 2006 Jeg henger meg på alle som mener siden var rotete og vanskelig å lese, og det har ingenting å gjøre med hvorvidt jeg har peil på design eller ikke, det er min subjektive mening som leser...
Gjest 2324 Skrevet 24. januar 2006 #15 Skrevet 24. januar 2006 Er det noen av dere som faktisk har peiling på det dere uttaler dere om? dette var ikke ille i det heletatt. Tvert om. ← Beklager, visste ikke at det krever spesiell erfaring/utdannelse/peiling for å komme med personlige synspunkyter.
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 24. januar 2006 #16 Skrevet 24. januar 2006 Beklager, visste ikke at det krever spesiell erfaring/utdannelse/peiling for å komme med personlige synspunkyter. ← Det hjelper ofte og stötte opp med litt mer enn: det er for mye reklame!.. - Om da man skal kitisere noe. Det gjelder alt - også design. Man burde ikke kommentere noe man ikke har peiling på. Nei.
Gjest TomKrus Skrevet 24. januar 2006 #17 Skrevet 24. januar 2006 Det hjelper ofte og stötte opp med litt mer enn: det er for mye reklame!.. - Om da man skal kitisere noe. Det gjelder alt - også design. Man burde ikke kommentere noe man ikke har peiling på. Nei. ← Når det gjelder brukervennligheten til en nettside så har alle peiling på sin egen smak, og det er de flestes smak man bør tekkes hvis man vil ha mange brukere.
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2006 #18 Skrevet 24. januar 2006 Humlen: Hadde du hatt peil, hadde du visst at man gjør seg opp en mening etter en brøkdel av et sekund. Denne siden er så ille at de fleste går vekk fra den, før de orker å sjekke den ut videre.
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2006 #20 Skrevet 24. januar 2006 Dette er eksempel på godt og ryddig design, selv om det var litt uvant i begynnelsen: http://www.dagbladet.no/ Dessverre er innholdet så som så, men det er en annen diskusjon .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå