AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #1 Del Skrevet 2. oktober 2023 Jeg lurer på hvor tidlig man kan kjenne på kroppen at man er gravid? Med symptomer mener jeg ikke typiske symptomer som kvalme, trøtthet og ømme puppene, men mer at kroppen er anderledes enn normalt. Greia er at jeg hadde eggløsning på onsdag (jeg er sikker på eggløsningen), og på lørdag morgen kom det masse slim på papiret da jeg tisset. Som eggehvite, og mye mer enn jeg får ved eggløsning. Utover den dagen kjente jeg en del ubehag i magen, helt nederst på sidene (ved siden av hoftebeinet på en måte). Dette ubehaget har fortsatt siden lørdag, og nå i dag (mandag) har jeg i tillegg kjent ubehag i korsryggen. Ulikt sånn jeg opplever mensensmerter og mye tidligere enn mensen. Jeg har også hatt mer slim enn normalt, ala sånn jeg pleier å få før eggløsning. Jeg har aldri opplevd å få det etter eggløsning før. Kroppen oppfører seg såpass anderledes enn normalt at jeg lurer på om en begynnende graviditet kan være forklaringen. Det er kanskje lett å tenke at jeg sitter her å leter etter symptomer, men jeg har vært prøver en stund så det er i så fall ikke noe nytt. Dette er første gang jeg kjenner noe anderledes enn normalt. Dette er også en syklus jeg egentlig hadde avskrevet, siden mannen har vært bortreist slik at vi kun fikk ha samleie fem dager før eggløsning. Jeg har derfor ikke lett like mye etter tegn som normalt, men disse plagene har vært så merkbare at det har vært umulig å unngå. Kan det være tilfellet at jeg kjenner en graviditet? Jeg har alltid trodd at det er umulig å kjenne noe så tidlig, men nå kjenner jeg meg veldig i tvil. Anonymkode: 9d8d3...6eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #2 Del Skrevet 3. oktober 2023 Du kan ha symptomer på eggløsning. Noe som kan være likt med andre symptomer som ved en eventuell graviditet. Lørdag var du da 3dpo, så det er umulig å ha symptomer på en graviditet da egget ikke har festet seg ennå. Mandag var du 5dpo. Fortsatt for tidlig med graviditetssymptomer. Så det du kjenner er nok bare symptomer som er vanlig å få etter en eggløsning hos mange. Det kan være mange grunner til at du føler det annerledes, men graviditet er ikke grunnen. Og om du blir gravid denne prøveperioden har disse symptomene du føler nå ikke noe med det å gjøre. Jeg forstår deg veldig godt. Når du er prøver analyserer man alt selv om man innerst inne vet hva som stemmer og ikke. Anonymkode: b26de...c9d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #3 Del Skrevet 3. oktober 2023 Man kan ikke få symptomer før egget har festet seg og hcg har begynt å stige. Symptomene man kjenner før det er relatert til generelle hormonforandringer som man alltid har uansett om man ble gravid eller ikke. Anonymkode: 10e59...e8c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå