AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #1 Skrevet 2. oktober 2023 Hvordan sparer dere penger ? Anonymkode: d5577...7da
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #2 Skrevet 2. oktober 2023 Ved å overføre passe mye penger fra lønnskonto til sparekonto når jeg mottsr lønn. Anonymkode: be513...fb7 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #3 Skrevet 2. oktober 2023 Ingen billån, forbrukslån. Bruker kredittkort, men kun for å spare poeng. Her blir summen brukt overført til kortet fortløpende. Ingen produkt på avbetaling/lån som f. Eks mobiltelefon. Alt blir betalt fullt ut dag 1. Handler så å si alt på tilbud, klær, utstyr, mat, husholdningsartikler osv. Enkelte ting kjøpes brukt og selges igjen brukt. Selger ting vi ikke har bruk for. Med en gang lønn kommer på konto så settes penger vekk til sparing. Jeg sparer vel ca. 6000,- i mnd. Fordelt på BSU, fondsparing, felles fondsparing, reisesparing og egen sparing på vanlig konto. Eier hus, men sparer fortsatt på BSU pga renten. Bruker aldri penger vi ikke har. Skal oppgraderinger gjøres hjemme så sparer vi til det, selv om det er summer på 100 000,- og oppover. Dyrt å låne penger. Vi betaler også ekstra ned på boliglånet, som også er en form for sparing eller sikkert idioti nå i disse dager. Anonymkode: f6f93...366 1
Rhodiola Skrevet 3. oktober 2023 #4 Skrevet 3. oktober 2023 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Rhodiola, adm. 1
Anbefalte innlegg