AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #1 Skrevet 2. oktober 2023 Jeg er ny på date livet, har vært i forhold stort sett gelé livet. Jeg lurer på om det er mange menn som kun vil møte en kvinne, ha sex med henne også videre til neste. Finnes det mange slike menn? Det må være sårende om du blir avvist rett etter samleie. For da fikk han det han ville. Er det derfor kanskje lurt å vente med sex? Bli godt kjent først? Hva tenker du? Anonymkode: 35566...f8a 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #2 Skrevet 2. oktober 2023 Næh. Tenker det er opp til dere. Er de interessert, vil de jo date mer. Man blir ikke interessert bare fordi man ikke har sex (I så fall er det greit å droppe dem). Enklere om de stikker etter første gang (fordi man har sex da) enn etter femte gang (fordi man har sex da), vel? Samme tenker jeg for dem, om meg altså. Bedre for dem om jeg takker for meg først heller enn senere. Det handler ikke om å utnytte noen for sex, men om at man ikke alltid vet hva som er hva, og hva man vil. Du vet jo heller ikke om du er ordentlig interessert i en mann om du har møtt ham en gang og har sex med ham. Anonymkode: ee46f...f54 4 1
remix2020 Skrevet 2. oktober 2023 #3 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er ny på date livet, har vært i forhold stort sett gelé livet. Jeg lurer på om det er mange menn som kun vil møte en kvinne, ha sex med henne også videre til neste. Finnes det mange slike menn? Det må være sårende om du blir avvist rett etter samleie. For da fikk han det han ville. Er det derfor kanskje lurt å vente med sex? Bli godt kjent først? Hva tenker du? Anonymkode: 35566...f8a Jeg er 50 og dagens dating er ukjent for meg. Tror likevel at sex på første date er ganske sjelden. Mulig jeg tar feil. Hvis begge har lyst har de lov, men er det ikke lurt å vente litt med sex? Som menn flest liker jeg også sex, men one night stands har aldri vært min greie. Første date kan jo bare være en spasertur eller en kaffe på kafé, hvor man kan snakke og bli litt kjent. Date nr 2 kan være middag eller noe annet. Hvor lenge man skal vente med sex, vet jeg ikke. Hadde ikke forventet det på første date.
Blåjojo Skrevet 2. oktober 2023 #4 Skrevet 2. oktober 2023 Det finnes en del sånne menn. Og det finnes en del sånne kvinner. Om du ikke blir fullstendig ødelagt av å bli dumpet etter å hatt sex på første date, så er det jo litt opp til deg hvordan du vil ha det. Hadde sex på første date flere ganger som singel. Noen ønsket jeg ikke se igjen, andre kunne jeg tenkt meg flere dater med. Hadde også sex på første date med han jeg er gift med nå. 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #5 Skrevet 2. oktober 2023 Om du vil vente med sex, så er det helt opp til deg. Jeg tror det bugner av sånne menn Tror det beste er å kjenne etter på kroppen, om det er noen du vil ha sex med selv om han skulle sagt hade etterpå. Kun ha sex tidlig med de som er verdt det kjemi og deilig messig. Men om du ikke vil ha sex tidlig i det hele tatt, så kan det være lurt å lytte til det. Hva som er normalt for andre trenger ikke å styre dine valg 😊 Anonymkode: 13036...63f 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #6 Skrevet 2. oktober 2023 Har faktisk ikke møtt en sånn mann ennå. Men jeg har gjort akkurat det som kvinne, altså hatt sex og ikke vært interessert i å treffe vedkommende mer. Hvis du ikke synes det er greit, så bare la vær å ha sex på første date 😊 Anonymkode: bba51...4fd 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #8 Skrevet 3. oktober 2023 Inverto skrev (9 timer siden): Gelè XD Du burde prøve å ha sex på første date, Inverto, så kanskje du også får leve gelé og vaniljesauslivet framover. Anonymkode: 7e708...851 1
exictence Skrevet 3. oktober 2023 #9 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg er ny på date livet, har vært i forhold stort sett gelé livet. Jeg lurer på om det er mange menn som kun vil møte en kvinne, ha sex med henne også videre til neste. Finnes det mange slike menn? Det må være sårende om du blir avvist rett etter samleie. For da fikk han det han ville. Er det derfor kanskje lurt å vente med sex? Bli godt kjent først? Hva tenker du? Anonymkode: 35566...f8a Tror ikke det er så veldig vanlig. Men en del gjør nok det. Tror både det finns menn og kvinner som ønsker sex på første date, og evt ha sex videre eller bare gå videre uten å ville noe mer. Jeg tenker at det er umulig å kjenne en person godt nok på første date, at man vet at han vil man ha som kjæreste. Så jeg vil vente med sex, selv om jeg føler lyst. 1
Gjest Inverto Skrevet 3. oktober 2023 #10 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du burde prøve å ha sex på første date, Inverto, så kanskje du også får leve gelé og vaniljesauslivet framover. Anonymkode: 7e708...851 Hell no bruh! Brownies er overlegen! Med drugs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå