Gå til innhold

Har reklamer på Youtube tatt helt av i det siste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har lagt merke til dette? Før var det ikke så ille, men nå kan man knapt hoppe noen sekunder fram i en video før det er ny runde med dobbel reklame. Det er så ille at jeg av og til slutter og se ferdig videoer.

Anonymkode: e0777...ee0

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår ikke mennesker som ikke bruker adblockere 🤨

Anonymkode: 65372...d93

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Har ikke lagt merke til at de kommer oftere, men har sett at reklamene er lengre. Ofte to lengre på rad.

Anonymkode: 95200...070

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg forstår ikke mennesker som ikke bruker adblockere 🤨

Anonymkode: 65372...d93

Enig! Jeg visste faktisk ikke at det var reklame på youtube før jeg prøvde å søke opp videoer på jobb-pcen (uten adblocker) :ler2:

Anonymkode: 9d2dd...b79

• Liker 1
Skrevet

Takk og lov at adblocker virker på youtube. Noen som vet om en som funker på feks VG sine videoer?

Anonymkode: 3a1c4...466

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Takk og lov at adblocker virker på youtube. Noen som vet om en som funker på feks VG sine videoer?

Anonymkode: 3a1c4...466

VG har annonser som en del av videoen, ikke som et tillegg som kjører over videoene, som på youtube. Kan derfor ikke blokkeres. Det kommer til youtube også hvis dere kjøtthuer anbefaler adblocker til alle og enhver.. Så hold kjeft å la oss nyte reklamefri youtube inntil videre.

Anonymkode: 7416c...bad

Skrevet (endret)

Ja fy fader så irriterende youtube har blitt.

Jeg stod fast midt i noe og måtte finne et klipp på youtube hvordan jeg skulle gjøre det videre. Så tok opp mobilen og fant filmen, og ble altså stående å se på reklamer i 30 sekund først. Så måtte jeg bla litt i filmen for å finne akkurat problemet mitt, og da dukket det likegodt opp en ny reklame på 30 sekund. Det holdt på å rakne for meg da. 

Siden det har jeg sluttet å bruke youtube. Går jo ikke an å være der inne lenger. Med mindre du betaler for det, men det skjer aldri i verden.

Men det er ikke bare youtube. Du kan jo ikke gjøre noe som helst i dag uten å bli bombardert med reklame. 

Endret av Bombasi
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg hadde en adblock på youtube, men den telte ikke med ting jeg allerede hadde sett, så ble bare surr og rot 😄

Anonymkode: 7b91c...d9b

Skrevet

Hva? Reklame på YouTube? Har jeg ikke sett på mange år. Premium for evva!

Anonymkode: 26be8...4b9

• Liker 3
  • Nyttig 3
Gjest Mother Dirt
Skrevet

Reklame er generelt irriterende, og jeg tviler på at noen egentlig vil se det. 

Skrevet
Bombasi skrev (5 minutter siden):

Ja fy fader så irriterende youtube har blitt.

Jeg stod fast midt i noe og måtte finne et klipp på youtube hvordan jeg skulle gjøre det videre. Så tok opp mobilen og fant filmen, og ble altså stående å se på reklamer i 30 sekund først. Så måtte jeg bla litt i filmen for å finne akkurat problemet mitt, og da dukket det likegodt opp en ny reklame på 30 sekund. Det holdt på å rakne for meg da. 

Siden det har jeg sluttet å bruke youtube. Går jo ikke an å være der inne lenger. Med mindre du betaler for det, men det skjer aldri i verden.

Men det er ikke bare youtube. Du kan jo ikke gjøre noe som helst i dag uten å bli bombardert med reklame. 

TS her. Det er AKKURAT det jeg opplever også. Bruker ofte Youtube i forbindelse med hobbier o.l, og må av og til spole litt i en video. Nå er det så ille med reklamene at jeg bokstavelig freser mot skjermen haha. 😅

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen andre som har lagt merke til dette? Før var det ikke så ille, men nå kan man knapt hoppe noen sekunder fram i en video før det er ny runde med dobbel reklame. Det er så ille at jeg av og til slutter og se ferdig videoer.

Derfor bruker jeg adblocker så slipper jeg den dritten

Skrevet

De gjør det for at det skal være så plagsomt at du gir opp og abonnerer på Premium. 

Anonymkode: 4aead...084

• Liker 1
Skrevet

Løsningen er enkel, dessuten så er YouTube i gang med å blokkere alle som bruker AdBlocker.

Screenshot2023-10-02at20-31-35(3)Abonnementer-YouTube.png.0385164054d89409145bc4cae76aa510.png

Anonymkode: 62454...fcc

• Liker 3
Skrevet
Bombasi skrev (11 minutter siden):

Men det er ikke bare youtube. Du kan jo ikke gjøre noe som helst i dag uten å bli bombardert med reklame

Det er sant. Vi blir forpestet med det overalt. Mer og mer. Hater det. 

Skrevet

69 kr for reklamefri youtube på alle plattformer.

Jævli enkelt.

Anonymkode: 0b403...58a

• Liker 1
Skrevet

Betaler for YouTube så det problemet har jeg ikke

Anonymkode: 22f93...4a4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

69 kr for reklamefri youtube på alle plattformer.

Jævli enkelt.

Anonymkode: 0b403...58a

Slutt på det billigste abonnement fra oktober. 

• Nyttig 1
Skrevet

Vi har premium, mest fordi da kan vi høre på videoer uten at skjermen er på 😛 Så det eneste reklamen vi får da er om sponsor

Anonymkode: 9e12b...c89

• Liker 1
Skrevet

Jepp. De har bevegd seg over i en ny modell hvor de, uansett hvem du er, skal tjene penger på en eller annen måte. Innholdsskapere kan velge mellom å ha annonser i starten, i midten, på slutten eller tilfeldig - men annonser kommer til å vises uanestt.

Anonymkode: 9acd0...b9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...