Gå til innhold

Hva synes dere om denne jakken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Nå er tiden inne for en ny høstjakke. Prøvde denne idag, hva synes dere om den? Armene er ikke så lange på meg 

Screenshot_20231002_200547_Chrome.jpg

Screenshot_20231002_200553_Chrome.jpg

Anonymkode: 9aecd...688

Skrevet

Fin :)

Anonymkode: 6d650...750

• Liker 6
Skrevet

Kort badekåpe, er min umiddelbare reaksjon. Om det er bra eller dårlig er jo en smakssak.

Anonymkode: b474c...06f

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kort badekåpe, er min umiddelbare reaksjon. Om det er bra eller dårlig er jo en smakssak.

Anonymkode: b474c...06f

Det jeg også tenkte. Når jeg prøvde den på vår forsåvidt ikke toppen så åpen...

Skrevet

Zoomet inn på den, og den ser veldig billig ut. Dårlig kvalitet. Hvorfor ikke investere i en ullkåpe som du har lenge? Og snittet er ikke bra. Denne varmer heller ikke i det hele tatt. 

Anonymkode: 43032...679

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Zoomet inn på den, og den ser veldig billig ut. Dårlig kvalitet. Hvorfor ikke investere i en ullkåpe som du har lenge? Og snittet er ikke bra. Denne varmer heller ikke i det hele tatt. 

Anonymkode: 43032...679

Koster 700. Ikke så dyrt men har ikke budsjett til ullkåpe nå.

Skrevet

Veldig fin

Anonymkode: d51e2...dd3

Skrevet

Helt ok. 

Skrevet

Kåpen med en sånn sjalskrag gir flaske-skuldre...er du litt bred over rumpa vil den kragen gjøre det enda verre.

Anonymkode: d7372...cf0

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kåpen med en sånn sjalskrag gir flaske-skuldre...er du litt bred over rumpa vil den kragen gjøre det enda verre.

Anonymkode: d7372...cf0

Betyr det små skuldre? Jeg har brede skuldre og tynne hofter så ja.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Koster 700. Ikke så dyrt men har ikke budsjett til ullkåpe nå.

Ville heller spart de 700 og kjøpt brukt eller noe mer funksjonabelt hvis du har så lite budsjett å ruttet med!

Anonymkode: e312c...4f5

• Liker 2
Skrevet

Ville heller spart de 700 og kjøpt brukt eller noe mer funksjonabelt hvis du har så lite budsjett å ruttet med!

Jeg trenger jo en jakke.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Jeg synes den var fin, og hvis den er i ull og du liker den, så tenker jeg at du burde kjøpe den. At noen synes den ser billig ut trenger ikke bety at den er det i virkeligheten. Hvordan følte du at stoffet er? Føler du selv det virker billig/dårlig?

Likte forresten de lange ermene, kanskje de er lange nok til mine laaaange armer?

Endret av Ardwinna
  • Liker 2
Skrevet
Ardwinna skrev (Akkurat nå):

Jeg synes den var fin, og hvis den er i ull og du liker den, så tenker jeg at du burde kjøpe den. At noen synes den ser billig ut trenger ikke bety at den er det i virkeligheten. Hvordan følte du at stoffet er? Føler du selv det virker billig/dårlig?

Stoffet føltes bra! Er klar over at det ikke er beste kvalitet (bikbok) men trenger ikke noe supervarmt, ikke å bruke i 15 år heller. Lurer bare på om folk synes den er fin mtp at nå er trenden de kortere versjonene uten belte!

• Liker 1
Skrevet

Rar fasong på den. Litt uformelig… Likte den ikke og kan ikke se for meg at den er kledelig på så mange. Til og med modellen ser ut som en tipi med jakken på 

Anonymkode: cb1aa...1c4

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Stoffet føltes bra! Er klar over at det ikke er beste kvalitet (bikbok) men trenger ikke noe supervarmt, ikke å bruke i 15 år heller. Lurer bare på om folk synes den er fin mtp at nå er trenden de kortere versjonene uten belte!

Det er jo du som skal bruke den, så drit i trender og hva andre synes. Å kjøpe trendplagg er nesten like ille som å kjøpe dårlige plagg, man ender jo opp med å bytte dem ut raskt uansett.

Jeg ser via omvendt bildesøk at den er laget i polyester og viskose, og da ville jeg nok ikke ha kjøpt den om jeg var deg. Men det er jo du som vet hva du trenger og vil ha.

Skrevet

Den ser helt ærlig billig og svært basic ut - og det selv på modellen. Ville styrt fullstendig unna 

Anonymkode: 72e84...c9b

• Liker 1
Skrevet

Rar fasong på den. Litt uformelig… Likte den ikke og kan ikke se for meg at den er kledelig på så mange. Til og med modellen ser ut som en tipi med jakken på 

Anonymkode: cb1aa...1c4

Ok. Skjønner hva du mener! Er litt høyere og tynnere enn modellen/jakken er ikke litt stor sånn som den er på modellen. Fortsatt dårlig?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg trenger jo en jakke.

Ja, nettopp derfor foreslo jeg å kjøpe brukt - Da får du sannsynlig noe finere og i bedre kvalitet for 700 kr enn denne. Lå vel litt mellom ordene at jeg syntes jakken ikke var spesielt pen, og som flere andre har påpekt ser den billig ut - og ikke minst er den lite miljøvennlig å kjøpe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...