Gå til innhold

har kjæresten din kontakt med eksen sin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

har din kjæreste eller mann kontakt med eksen sin?

dere som har en kjæreste med barn skjønner jeg jo godt at han har kontakt med eksen sin, men hva med dere som har en kjæreste uten barn?

hva er i såfall grunnen til at han har kontakt med eksen fortsatt?

Videoannonse
Annonse
Gjest jente19aar_
Skrevet

nei det har han ikke... eller hadde han ikke mener jg

Gjest Jalileh
Skrevet (endret)

Jai har yngen kjæææreste nååå...men eksen hadde ikke kontakt med eksen sin nei.

Kommer nok an på dama, om det hadde vært greit for meg om de hadde kontakt eller ikke.

Endret av Seniorita_
Skrevet

Ingen av mine kjærester har hatt noe annet enn kranglete kontakt med eksene sine, mens jeg derimot er venner med mine ekser. Så for meg er det en naturlig ting.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Nei, han har ikke kontakt med eksen. Det skulle blitt haraball...

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Ingen av oss har kontakt med tidligere kjærester. Det er fortid.

Skrevet

Samboern min har ikke kontakt med noen av sine ekser, ikke jeg heller. Et par av de jeg har vært sammen med/hatt noen greier med har hatt kontakt med eksene sine. Egentlig taklet jeg det ok, men jeg vet at han ene var litt av og på med sin ene eks i perioder hvor han ikke var sammen med noen andre. Sånt er jo litt ubehagelig å vite om, da.

Skrevet

Han har kontakt med den han har barn med, og jeg vet han har en han ikke har barn med på msn.

Akkurat som jeg.

Skrevet

Min mann kan ha kontakt med akkurat dem han vil for meg. Bortsett fra en av exene sine, som har plaget oss i lang tid, ringt døgnet rundt, grått i telefonen og mast om at hun vil ha ham tilbake. Enda hun både er gift og har barn. Hadde han ønsket kontakt med henne, hadde jeg nok protestert.

Men jeg har en grei filosofi.

I vårt forhold er det slik at man gjør som man vil. Ville han absolutt dillet med den dama, kunne han gjort det. Men han fikk ta konsekvensene. Konsekvensene hadde vært at jeg hadde vært forferdelig umulig å ha med å gjøre. Så da blir det jo et valg, da........ ;)

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Tja, ikke så mye kontakt akkurat.. Eneste er at de prater sammen hvis de møter hverandre på byen eller på en eller annen fest (vi er litt i samme gjeng som henne), og jeg anser ikke det som et problem :)

Skrevet
Ingen av oss har kontakt med tidligere kjærester. Det er fortid.

Samme her. Ingen av oss har behov for det heller. Såklart hilser man på dem på gata, og ingen av oss har ekser vi er uvenner med, men hvorfor skal man ha kontakt med de?

Skrevet

Jeg liker ikke at man har kontakt med gamle ekser, pga at jeg er veldig sjalu av meg... Det er veldig dumt, men ja.. Liker ikke exer! :sur:

Skrevet
Jeg liker ikke at man har kontakt med gamle ekser, pga at jeg er veldig sjalu av meg... Det er veldig dumt, men ja.. Liker ikke exer! :sur:

ditto Shanka 100% Så ingen av oss har kontakt med våre respektive ekser..

Skrevet

Nå har ikke jeg noe kjæreste men eksen min bodde rett ved siden av en annen eks. Han vinket til henne hvis de så hverandre men ikke noe mer enn det.

Nå er jeg forsatt bestevenn med han, selvom det ble slutt så jeg har ikke noe i mot gutter som holder kontakt med ekser.

Gjest Aimable Amie
Skrevet

Nei, hverken jeg eller mannen har kontakt med eks-kjærester. Fortid er fortid - og hverken han eller jeg hadde likt at den andre fortsatt pleide kontakt med ekser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...