Gå til innhold

Ting som plutselig ikke fungerer som normalt på Internett lenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På enkelte nettaviser, så får jeg ikke opp verken overskrifter eller bilder lenger. Står bare den nederste delen av nettsiden, hvor det står navn på ansvarlig direktør / sportsdirektør / nyhetsdirektør for siden, og så videre. 

Når jeg forsøker å logge inn på nettsider som jeg har logget inn på mange ganger tidligere. Så får jeg ikke lenger opp de rubrikkene hvor man skal skrive inn epost-adressen eller passordet. Det er selvfølgelig ingenting tullball med selve nettsiden, og den fungerer nøyaktig som den skal på alle andre datamaskiner eller på mobiltelefonen. 

Kan det være ett eller annet på datamaskinen som har kørka seg?  

Anonymkode: 987ec...216

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det fungerer på andre enheter så er det på den maskinen ja. Sjekk om du har oppdatert nettleser.(Firefox, chrome, safari osv) Kanskje ta en restart på maskinen også for å se først..

Anonymkode: 17c7d...3a1

Skrevet

Hvis du har windows maskin så kan det jo også være lurt å ta en virus scan for sikkerhets skyld.

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvis det fungerer på andre enheter så er det på den maskinen ja. Sjekk om du har oppdatert nettleser.(Firefox, chrome, safari osv) Kanskje ta en restart på maskinen også for å se først..

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvis du har windows maskin så kan det jo også være lurt å ta en virus scan for sikkerhets skyld.

Disse tingene har jeg gjort, men det er fremdeles enkelte ting som ikke fungerer normalt lenger. 

Godt mulig at jeg har kommet borti ett eller annet på tastaturet. Men har ikke peiling på hva dette i så fall kan være- 

Skrevet

Høres ut som du har ett tillegg i nettleseren som roter det til for deg.

Har du prøvd Privat/Ikognito-modus? Er det fortsatt like rart der?

Gjelder det alle nettlesere på PCen? 

Anonymkode: 0390a...013

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Høres ut som du har ett tillegg i nettleseren som roter det til for deg.

Har du prøvd Privat/Ikognito-modus? Er det fortsatt like rart der?

Gjelder det alle nettlesere på PCen? 

Spiller tydeligvis ingen rolle hva slags nettleser jeg bruker i alle fall. Men det eneste tillegget i nettleseren jeg bruker er en AdBlocker. 

Noe jeg har brukt lenge, uten at ingenting har køddet seg til. Før det plutselig ble kørka nå nylig...  

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker said:

Spiller tydeligvis ingen rolle hva slags nettleser jeg bruker i alle fall. Men det eneste tillegget i nettleseren jeg bruker er en AdBlocker. 

Noe jeg har brukt lenge, uten at ingenting har køddet seg til. Før det plutselig ble kørka nå nylig...  

adblock kan fort fucke til nettsiden såpass at bilder og og overskrifter ikke syntes lenger. Spesielt om du selv har blokkert en ad en gang manuelt. 

Fungerer nettsiden i privat/inkognito-modus uten tillegget adblock? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

adblock kan fort fucke til nettsiden såpass at bilder og og overskrifter ikke syntes lenger. Spesielt om du selv har blokkert en ad en gang manuelt. 

Fungerer nettsiden i privat/inkognito-modus uten tillegget adblock? 

niks, fungerer fremdeles ikke som den skal...       

Skrevet

tømt cookies/informasjonskapsler i nettleseren? Kan jo være noe å prøve kanskje..

Skrevet

Har du fucka til noe i host-filen på den datamaskinen? er det eventuelt andre mennesker som bruker den PCen som kan ha rørt den fila? Gjør man noe feil i filen, kan det påvirke en del ting

Ville sletta aktuelle nettlesere (Er du på windows PC, får du ikke sletta edge) og installert de på nytt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...