AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #1 Skrevet 2. oktober 2023 Hva i alle dager. Er 49 og ikke hatt mensen på to mndr. Helt klart et tegn på overgangs alder men det er også det eneste tegnet. Men.... I disse to mndr har jeg jo vært daglig prémenstruelle! Vært så irritabel, sur, trett, sliten, ustabil i humøret.... Vipps så kom mensen tilbake i går og jeg føler meg plutselig helt i vater og livet kjennes bedre. Hva i alle dager er det som skjer? Hvorfor så rar tilstand når mensen forsvant? Noen som kan noe om dette? Skjønner det har med hormoner å gjøre men har ikke lest meg opp... Anonymkode: 6cf7f...b6d
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #2 Skrevet 2. oktober 2023 Samme her. Nærmer meg 50, syklusene blir lengre, og jeg har konstant pms fra helvete. Har startet på lavdose østrogen + antidepressiva og håper å finne meg selv igjen. Anonymkode: cbda7...f17
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #3 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Samme her. Nærmer meg 50, syklusene blir lengre, og jeg har konstant pms fra helvete. Har startet på lavdose østrogen + antidepressiva og håper å finne meg selv igjen. Anonymkode: cbda7...f17 Er det sant? Så kjipt. Og du og merker at det er bedre med en gang mensen kommer? Det er skikkelig forskjell faktisk. Jeg har og begynt på anti depressiva. Lite gøy. Men håper det funker. Hvordan er det å bruke lavdose østrogen? er det plaster? har du virkning/bivirkning så langt? Anonymkode: 6cf7f...b6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå