Gå til innhold

Hva er det dårligste valget du har tatt hittil i livet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det du selv anser som det dårligste valget du har tatt som påvirket livet ditt på en negativ måte. 

Anonymkode: afb6b...ae8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det du selv anser som det dårligste valget du har tatt som påvirket livet ditt på en negativ måte. 

Anonymkode: afb6b...ae8

Valg av barnefar. 

Anonymkode: 76edf...a26

• Liker 26
  • Hjerte 7
  • Nyttig 13
Skrevet

At jeg ikke tok tak i vektoppgangen tidligere, for nå virker det umulig og jeg er dømt til å være feit..

Anonymkode: 83c26...fb0

• Liker 13
  • Hjerte 7
  • Nyttig 2
Skrevet

At jeg ikke skjønte det å jobbe hardt på skolen gir resultater. Jeg sløvet meg gjennom, og har klart meg helt fint. God utdannelse og trygg jobb. Men tenk på alt jeg kunne ha blitt om jeg var mer på! 

Ellers så er det lite jeg angrer på. Er skilt osv, men angrer ikke på ekteskapet. Alle de små tingene og valgene man tar former jo en. 

Anonymkode: dee92...e59

• Liker 8
  • Hjerte 2
Skrevet

Valg av barnefar og at jeg ikke jobbet hardere på skolen

Anonymkode: b4c32...76b

• Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet

At jeg ikke prioriterte skole og utdanning da jeg var yngre

Anonymkode: 14f4b...986

• Liker 16
Skrevet

Angrer på å ha brukt altfor for mye tid på to damer som virket interessert i meg, men som ikke var det.

• Liker 1
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

At jeg ikke tok tak i vektoppgangen tidligere, for nå virker det umulig og jeg er dømt til å være feit..

Anonymkode: 83c26...fb0

Det er neppe for sent, det tar bare lengre tid. Hilsen en som også skulle tatt tak i vekten for flere titalls kilo siden. 

Anonymkode: 43f99...ab4

• Liker 6
  • Hjerte 3
Skrevet

At jeg fortalte meg selv at jeg var dårlig og mindre verdt enn andre gjennom hele ungdomstiden og deler av barndomstiden😕

Anonymkode: 7d254...7eb

• Liker 8
  • Hjerte 13
Skrevet

Valg av far til barnet!!!

Anonymkode: b9ab4...fd4

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Barnefar til eldste. Burde hørt på ALLE, men var blendet av forelskelse. 

Anonymkode: fa221...cfd

• Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet

At vi oppgraderte til dyrere bolig i 2023 før vi hadde solgt boligen vi hadde. Får ikke solgt og er livredd for økonomisk ruin. Virkelig en altoppslukende situasjon å stå i. Ville gjort alt for å skru tiden tilbake og reversere det boligkjøpet. 

Anonymkode: 73211...d6b

• Liker 1
  • Hjerte 18
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Valg av far til barnet!!!

Anonymkode: b9ab4...fd4

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Valg av barnefar og at jeg ikke jobbet hardere på skolen

Anonymkode: b4c32...76b

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Valg av barnefar. 

Anonymkode: 76edf...a26

La meg tippe. Dere valgte han pga at han var kjekk og/eller var godt utdannet..

Anonymkode: 90fa3...c03

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Begge barnefedrene av gode grunner dessverre😞

Så fælt og ha så mange barn med 2 helt grusomme menn på ulike måter.

Anonymkode: fa197...116

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Valg av utdannelse. 

• Liker 7
Skrevet

Valg av utdannelse. Orker ikke begynne på noe nytt i voksen alder.

valg av barnefar. Vanskelig å få gjort noe med den akkurat 

Anonymkode: b7146...da3

Skrevet

Det er så mye å ta av. Her er to av dem.

- At jeg som 15-åring ikke taklet at ei jente var interessert i meg. Jeg gikk i 10.klasse og hun i 8. Var egentlig interessert, men var bare ikke moden nok til å takle det. Det la grunnlaget for det elendige forholdslivet jeg har hatt etterpå.

- At jeg valgte å gå årevis arbeidsledig pga angst. Burde gått rett ut i millitæret som 19-åring, men fikk legeerklæring på at jeg ikke var frisk nok. Turte heller ikke begynne på skole da jeg var 21 og fortsatte å være arbeidsledig.

• Liker 5
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er så mye å ta av. Her er to av dem.

- At jeg som 15-åring ikke taklet at ei jente var interessert i meg. Jeg gikk i 10.klasse og hun i 8. Var egentlig interessert, men var bare ikke moden nok til å takle det. Det la grunnlaget for det elendige forholdslivet jeg har hatt etterpå.

- At jeg valgte å gå årevis arbeidsledig pga angst. Burde gått rett ut i millitæret som 19-åring, men fikk legeerklæring på at jeg ikke var frisk nok. Turte heller ikke begynne på skole da jeg var 21 og fortsatte å være arbeidsledig.

Meg som skrev. Den var ikke ment å være anonym.

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Å ikke gå fra min første eks tidligere, kanskje med en gang han begynte å vise hvor lite respekt han hadde for meg. 

Eller å bli medlem av KG... 

Anonymkode: 7a4b8...a11

• Liker 5
  • Hjerte 4
  • Nyttig 6
Skrevet

Alle valg fører deg jo et sted i livet og jeg er redd jeg ikke hadde vært der jeg er i dag om jeg hadde valgt annerledes. Hadde vært forferdelig å ikke hatt det barnet jeg har og han hadde jeg jo ikke hatt om jeg ikke hadde de erfaringene jeg har.

Men om sluttresultatet hadde blitt det samme så tok jeg vel i utgangspunktet feil utdanning i første omgang så det kunne jeg godt endret og så kunne jeg fint ha kuttet ut den ene forelderen min helt lenge før jeg gjorde det. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...