AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #1 Skrevet 2. oktober 2023 Jeg burde få sjekket ut en føflekk jeg har. Den har litt ulik farge og ganske mørk. Ikke symmetrisk, men ikke veldig ujevn. Kjenner jeg er redd for den. Har dere hatt føflekker som bryter flere regler i ABC (asymmetrisk, ikke klare kanter, ulik farge etc. uttrykket er fra engelsk). Anonymkode: 3fe83...e0c
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #2 Skrevet 2. oktober 2023 Jeg har og har hatt ganske mange. Har fjernet flere som viste seg å være helt friske. De andre er undersøkt med mikroskop og er antatt ufarlige. Anonymkode: 22ae4...704
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #3 Skrevet 2. oktober 2023 Nei, så absolutt ikke! Da hadde nok mange hatt føflekkreft. Men det er greit å få en vurdering av en hudlege på føflekker som bryter ABC-reglene og følge med på om de endrer seg. Anonymkode: c193e...f8a
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #4 Skrevet 2. oktober 2023 Jeg fjernet nettopp en stor mørk sak som var ruglete og så ut som den fløt litt utover. Den var godartet. De fleste er jo godartet, men er man usikker er det jo fort gjort å sjekke dem. Anonymkode: ee071...853
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå