Gjest Gjest_Hanne S_* Skrevet 24. januar 2006 #1 Skrevet 24. januar 2006 hallo Hva synes dere om at Geir Gundersen og Signy Farland ble stemt ut i går egentlig? Hvem synes dere er best? Bare nysgjerrig For min del er Guri og Tom det perfekte dansepar jeg vil også danse
Gjest Trulselinemor Skrevet 24. januar 2006 #3 Skrevet 24. januar 2006 Katrine og Bjørn er mitt favorittpar. Synes det var helt greit at Geir og Signy ble stemt ut.
Gjest Gjest_Hanne S_* Skrevet 24. januar 2006 #4 Skrevet 24. januar 2006 ja, de er flinke. Men litt lei av at det er bilde av de overalt. Men Katrine/Bjørn og Guri/Tom er klart de beste parene.
Cilla Skrevet 24. januar 2006 #5 Skrevet 24. januar 2006 jeg synes det var litt urettferdig ift det siste paret som danset, de fikk ikke mange minuttene som folk kunne stemme på de.... regner med de får danse først neste gang. men synes det kunne vært sånn som i Idol at man fikk nyhetene i mellom, så alle kan få en sjanse....
Gjest Fruktfat Skrevet 24. januar 2006 #6 Skrevet 24. januar 2006 jeg synes det var litt urettferdig ift det siste paret som danset, de fikk ikke mange minuttene som folk kunne stemme på de.... regner med de får danse først neste gang. men synes det kunne vært sånn som i Idol at man fikk nyhetene i mellom, så alle kan få en sjanse.... ← det er jeg helt enig i, og synes egentlig det er rart at de gjør det sånn.
Gjest Gjest_Hanne S_* Skrevet 24. januar 2006 #7 Skrevet 24. januar 2006 Litt enig! Men det er nok sånn at de fleste stemmer rett etter at man har sett et par danse. Tror det er et fåtall som venter. Men du verden, jeg hakke peiling Heia Tom og Guriiiii
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå