AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #1 Skrevet 2. oktober 2023 Matchet med denne mannen første gang for 5-6 år siden. Møttes og tok en kopp kaffe sammen da, og hadde litt kontakt i ettertid. Husker ikke hvorfor vi sluttet å snakke, men var uansett ikke snakk om kjærlighet ved første blikk. Nå har jeg vært singel en stund, og her om dagen matchet jeg med samme mannen igjen og vi begynte å chatte. Han er hyggelig men noe ordknapp til tider. Vet at han har enormt høyt press på jobb for tiden. Ville du gitt det en ny sjanse? Anonymkode: 4cf71...0b8
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #2 Skrevet 2. oktober 2023 Husker han deg ikke? Anonymkode: bcc7e...34d 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #3 Skrevet 2. oktober 2023 Hvorfor ikke? Ting endrer seg. Hvis det ikke er noe gnist denne gangen heller er det jo bare å gå videre.. Anonymkode: 362c5...f2d 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #4 Skrevet 2. oktober 2023 Ja, kjør på så lenge begge er interesserte. Anonymkode: 5898f...810
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #5 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Husker han deg ikke? Anonymkode: bcc7e...34d Joda. Han husker meg, og vi har nesten daglig kontakt. Men er jo vanskelig å finne ut om det er noe å satse på siden det er vanskelig å møtes på grunn av avstand og hans jobb. ts Anonymkode: 4cf71...0b8 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #6 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Joda. Han husker meg, og vi har nesten daglig kontakt. Men er jo vanskelig å finne ut om det er noe å satse på siden det er vanskelig å møtes på grunn av avstand og hans jobb. ts Anonymkode: 4cf71...0b8 Da er jo dette problemet, mer enn at du har matchet for hundre år siden. Hadde det vært en ordknapp dame, som attpåtil bodde langt unna, og jobber hele tiden, så hadde jeg ikke giddet å ha henne som chattevenn en gang. Anonymkode: 20e1f...697 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #7 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Da er jo dette problemet, mer enn at du har matchet for hundre år siden. Hadde det vært en ordknapp dame, som attpåtil bodde langt unna, og jobber hele tiden, så hadde jeg ikke giddet å ha henne som chattevenn en gang. Anonymkode: 20e1f...697 Ja det er kanskje mest det som er problemet. Han får det roligere om et par uker med tanke på jobb, så da blir det bedre mulighet til å møtes. (Ikke noe han sier, men noe jeg vet pga at jeg vet hva han jobber med og har erfaring fra yrket selv) Er vel bare en liten tvil i meg siden det ikke ble noe forrige gang vi møttes. ts Anonymkode: 4cf71...0b8
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #8 Skrevet 3. oktober 2023 Hei! Dro på date for andre gang med noen års mellomrom. Husket da umiddelbart hvorfor vi ikke datert videre. 😅 Men, det skader da iaf ikke å møtes, er vel bare å dra, så finner du ut av det🙂 Lykke til! Anonymkode: 030bb...266 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #9 Skrevet 4. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei! Dro på date for andre gang med noen års mellomrom. Husket da umiddelbart hvorfor vi ikke datert videre. 😅 Men, det skader da iaf ikke å møtes, er vel bare å dra, så finner du ut av det🙂 Lykke til! Anonymkode: 030bb...266 Huffda… Ja kan jo hende at dette også ender med at jeg husker hvorfor det ikke ble noe mer sist. Får se hva som skjer😊 Stresser ikke med det. Takk! Ts Anonymkode: 4cf71...0b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå