AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #1 Del Skrevet 2. oktober 2023 Veier 87 kg, har for mye over magen, litt dobbelthake. Føler meg ekkel og ikke fin i det hele tatt. Er må bedt i 30- års lag om 1 måned, og vil gjerne føle meg litt bedre til da. Har et kosthold med mye sukker/ karbohydrater nå. Desverre. Kan jeg klare å få synlige resultater på så kort tid ved å kutte ned/ ut sukker og brød f eks? Anonymkode: be34b...b54 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #2 Del Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Veier 87 kg, har for mye over magen, litt dobbelthake. Føler meg ekkel og ikke fin i det hele tatt. Er må bedt i 30- års lag om 1 måned, og vil gjerne føle meg litt bedre til da. Har et kosthold med mye sukker/ karbohydrater nå. Desverre. Kan jeg klare å få synlige resultater på så kort tid ved å kutte ned/ ut sukker og brød f eks? Anonymkode: be34b...b54 Ja det kan du, lavkarbo funker fjell og man går raskt ned i vekt👌 Anonymkode: 62eb8...10b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #3 Del Skrevet 2. oktober 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ja det kan du, lavkarbo funker fjell og man går raskt ned i vekt👌 Anonymkode: 62eb8...10b Lavkarbo funker fjell om man spiser mindre enn man forbrenner***** Anonymkode: 2ba55...6c7 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #4 Del Skrevet 2. oktober 2023 Kutt ut godteri, kaker, mye brød osv og spis egg, rødt kjøtt, fisk og kylling, nøtter, frukt og grønnsaker. Anonymkode: fa888...3bd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #5 Del Skrevet 2. oktober 2023 Ja altså kutter du kalorier og er mer aktiv så kan du jo gå ned 1-kg i uka kanskje litt mer. Det vises litt når du har gått ned 4 kg. Anonymkode: 6e587...b1c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #6 Del Skrevet 2. oktober 2023 Det kommer litt ann på hvor du har for vane å miste cm først når du går ned i vekt. Men ved å kutte kraftig i karbohydrater bør du klare å gå ned 3-4 kilo på en mnd. Anonymkode: 74925...59b 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #7 Del Skrevet 2. oktober 2023 Fullt mulig, men ikke med metoder som er lov å snakke om her inne. Anonymkode: 8bb53...bcf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #8 Del Skrevet 2. oktober 2023 Ja altså kutter du kalorier og er mer aktiv så kan du jo gå ned 1-kg i uka kanskje litt mer. Det vises litt når du har gått ned 4 kg. Du kan også selfølgelig gå ned en del om du er ganske streng på lavkarbo. Anonymkode: 6e587...b1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #9 Del Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det kommer litt ann på hvor du har for vane å miste cm først når du går ned i vekt. Men ved å kutte kraftig i karbohydrater bør du klare å gå ned 3-4 kilo på en mnd. Anonymkode: 74925...59b Ts her. Jeg gikk ned en del for et par år siden når jeg kuttet ut sukker/ kaker/ sjokolade. Og spiste knekkebrød istedenfor brød. Anonymkode: be34b...b54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #10 Del Skrevet 2. oktober 2023 Kutt sukker og mel foreks, spis mye grønnsaker og fisk, evnt kylling, linser. Kan bytte brød med knekkebrød. Drikk vann. Men du må fortsatt forbrenne mer enn du spiser, så du må være aktiv nok til det, trening er jo fint. Anonymkode: 15013...67c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #11 Del Skrevet 2. oktober 2023 Synlig ned i vekt kommer helt an på. Hos meg vises det ikke om jeg går ned fra 80 til 75, men i det jeg faller fra 75 til 72 vises det veldig godt. Hele meg blir rundt hvis jeg bekker 74 kg, så der er en synlig grense for meg. Anonymkode: f4b71...e58 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #12 Del Skrevet 2. oktober 2023 Det skader ikke å sette i gang en prosess. Enkle forandringer som på sikt vil gjøre deg slankere. Og så kommer du deg ut på en lang gåtur hver dag og trener litt styrke når du kommer inn igjen👍 Anonymkode: a7fd2...ad1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #13 Del Skrevet 2. oktober 2023 Ingen legger merke til så lite vekt som det er mulig å gå ned på en liten måned på en som veier 87 kg. Hvorfor ikke bruke denne muligheten til å legge deg til noen bedre vaner som fester seg, uten å sulte deg for en event og garantert gå mer opp ++ etterpå? Stiller du utsultet og svak blir du full av to glass vin. Og går på tidenes smell etterpå. Begynner du i dag med et bedre liv med mer aktivitet og mindre drittmat så stiller du stolt og glad og villig til å fortsette med de gode vanene etterpå. Crash-slanking er oppskriften på alt ondt. Anonymkode: bbaf4...74a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #14 Del Skrevet 2. oktober 2023 Kutt ned på karbo og sukker og faste. Spis frokost, lunsj og middag men dropp kveldsmat. Hold deg til rundt 1200-1500 kcal. Men du kommer nok ikke til å gå ned mer enn et par kilo. Anonymkode: 325ce...f5f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #15 Del Skrevet 2. oktober 2023 Periodisk faste og kutte ned på karbo, ikke nødvendigvis lavkarbo men dropp kaker og brus så vil du merke forskjell Anonymkode: 97908...079 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #16 Del Skrevet 2. oktober 2023 Da jeg kutta ned til to faste måltider pr dag (frokost og middag), med ikkeno spising innimellom, raste kiloen av allerede første måneden, selv om jeg spiser meg stappmett to ganger om dagen. De første tre ukene var et rent helvete (jeg var så sulten at det ulte), men etter en måneds tid ga sulten seg. Jeg spiser fortsatt bare to måltider om dagen og blir aldri sulten lenger, selv om jeg hopper over et måltid. Vekta er nede på 72 kilo, der den har vært stabil det siste halvåret. Til frokost spiser jeg mye egg. Gjerne omelett eller eggerøre med tre egg og en god klunk fløte. Middag har jeg begynt å bruke tid på å lage. Rett og slett fordi det smaker godt med rene råvarer og masse grønnsaker. Og masse smør! Ekte meierismør! Både kroppen min og jeg trives med to måltider om dagen. Anonymkode: dc264...93d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #17 Del Skrevet 2. oktober 2023 Gikk ned mye allerede første mnd. med periodisk faste, kuttet mye karbo og "dritt" i ukedagene. Drikke mye vann. Koser meg i helgene med godis og brus uten sukker. Anonymkode: 1af64...cbb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #18 Del Skrevet 2. oktober 2023 Eg klarte gå ned 4 kilo, det viste litt. Ikkje sånn enormt liksom. Spiste 1600 kalorier per dag, gjekk 10.000 skritt. Spiste kva eg ville innafor kaloribudsjettet. Anonymkode: b422e...2d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #19 Del Skrevet 2. oktober 2023 Det går helt sikkert an, men om det er sunt eller holdbart er jo en annen sak. De fleste ekstreme slankekurer fører til at man overspiser når man er ferdig med kuren, og da går folk flest rett opp igjen i vekt. Anonymkode: 729ac...f3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frizzbee Skrevet 3. oktober 2023 #20 Del Skrevet 3. oktober 2023 (endret) Finn et sunt kosthold med mat du liker og som du kan leve med, spis (litt) godteri og brus kun på lørdager, og ut å gå! Gå hver eneste dag, gjerne et par timer i skog og hei hvis du kan. Om en mnd kommer du til å være i så mye bedre form enn du er i dag, og det vil vises på hele deg. Lykke til Endret 3. oktober 2023 av frizzbee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå