AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #1 Skrevet 2. oktober 2023 Krypro er løsningen som fortsatt leter etter et problem. Det er over 15 år siden Bitcoin så dagens lys, og fortsatt er det ingen som har funnet noe vettugt å bruke det til. Likevel slenges det fortsatt rundt store buzzord som web.3.0, blockchain, DeFi osv. uten noe nærmere ettertanke. Til nå er Bitcoin og andre kryptomynter ikke annet enn et nullsumspill hvor det er om å gjøre å lure til seg penger fra sidemannen. Har dere fortsatt troen på at krypto skal revolusjonere verden? Anonymkode: 70015...a00 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #2 Skrevet 2. oktober 2023 Har ikke troen på det nei. De pengene jeg har i krypto lar jeg bare være. Håpe på å bli rik en dag, kanskje når jeg er gammel og grå😂😂 Anonymkode: d2016...8cb
Kipling Skrevet 2. oktober 2023 #3 Skrevet 2. oktober 2023 10 minutter siden, AnonymBruker said: Krypro er løsningen som fortsatt leter etter et problem. Det er over 15 år siden Bitcoin så dagens lys, og fortsatt er det ingen som har funnet noe vettugt å bruke det til. Likevel slenges det fortsatt rundt store buzzord som web.3.0, blockchain, DeFi osv. uten noe nærmere ettertanke. Til nå er Bitcoin og andre kryptomynter ikke annet enn et nullsumspill hvor det er om å gjøre å lure til seg penger fra sidemannen. Har dere fortsatt troen på at krypto skal revolusjonere verden? Anonymkode: 70015...a00 Tja.... det vi ser nå med at regjeringer klorer til seg mer og mer kontroll over folk er jo et rimelig bra selling point for krypto. CBDC er jo på horisonten, og jeg blir mer og mer interessert i å bruke krypto av den slags. Men, krypto er 95% spekulasjon, og et ledd i at problemet som krypto løser faktisk blir reelt er at krypto blir ulovlig, og jeg vet ikke om jeg tror på at spekulanter har baller nok til å sitte på ulovlig krypto når det skjer, så tror prisen kommer til å kollapse før det blir en reell valuta. Men på lang sikt så har jeg forsåvidt troa på at det blir en reell greie, i alle fall lokalt der statlig tyrani er et pressende problem.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #4 Skrevet 2. oktober 2023 Det har jo allerede en betydelig bruksverdi gjennom raske og billige internasjonale transaksjoner. Anonymkode: 723e2...129
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå