AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #1 Skrevet 2. oktober 2023 Er det noen som har slått opp med samboeren sin og gjenoppta forholdet på nytt? Funka? Noen som fikk det bedre forholdt og problemene fikset seg? Anonymkode: e9837...ef8
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #2 Skrevet 2. oktober 2023 Det kan jo gå, men det kommer an på problemene man hadde og om man er villig til å endre seg. Ikke minst må du vite at begge vil tilbake til hverandre. Hva er det som gjør at du vurderer å gå tilbake? Anonymkode: e249c...40e
Beaalfa 1999 Skrevet 2. oktober 2023 #3 Skrevet 2. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det kan jo gå, men det kommer an på problemene man hadde og om man er villig til å endre seg. Ikke minst må du vite at begge vil tilbake til hverandre. Hva er det som gjør at du vurderer å gå tilbake? Anonymkode: e249c...40e Jeg mista følelsene mine på han pga sjalusi fra han og han sier at han er villig til å jobbe med den. Han har alltid prøvd å behandle meg bra. Endret 3. oktober 2023 av Beaalfa 1999 Skrive feil
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #4 Skrevet 2. oktober 2023 Hva gjør du hvis han utsetter å "jobbe med det"? Har du tenkt å vente med å flytte sammen med han igjen til han har begynt å jobbe med det, og du ser det gir resultater? Hvordan konkret har han tenkt å jobbe med det? Har han en plan? Anonymkode: 4b212...d4b
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #5 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er det noen som har slått opp med samboeren sin og gjenoppta forholdet på nytt? Funka? Noen som fikk det bedre forholdt og problemene fikset seg? Anonymkode: e9837...ef8 tenker sånher , ta en pause fra hvarandre 1-3 mnd. Skriv ned hva dere trenger i forholdet, reflekter og prøv på nytt. Kommunikation, Elsker dere hvarandre er det absolutt verdt det. Lek masse også og ha det gøy! Sen sett mål. Men absolutt verdt det. Verste som kan skje er at dere får et vennskap eller at man blir såret. Såret blir vi alle. Men viktigst er å elske noen og bli elsket, det er noe av det fineste som finnes og speciellt med noen som betyr noe. Ser på en partner man har elsket som mer verdt å prøve med en en ny ukjent person. Anonymkode: 017eb...be9
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #6 Skrevet 2. oktober 2023 Beaalfa 1999 skrev (5 timer siden): Jeg mista følelsene mine på han pga sjalusi fra han og han sier at han er villig til å jobbe med den. Jeg er veldig glad i han og han har alltid behandlet meg så bra herregud gi han en sjansje. Man slår ikke opp fordi noen er sjalu. Man jobber igjenom det. Gjør han trygg, be han gå i terapi. Men bekreft han til han er trygg. Slutter han ikke etter lang tid gi opp. Anonymkode: 017eb...be9
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #7 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): herregud gi han en sjansje. Man slår ikke opp fordi noen er sjalu. Man jobber igjenom det. Gjør han trygg, be han gå i terapi. Men bekreft han til han er trygg. Slutter han ikke etter lang tid gi opp. Anonymkode: 017eb...be9 Du vet ikke hva slags sjanser han har fått. Anonymkode: 87a3f...09c
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #8 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du vet ikke hva slags sjanser han har fått. Anonymkode: 87a3f...09c Er han klar over det? Bedre kommunikasjon, og å vise hverandre at dere er villige til å handle, ikke bare si det, kan ofte hjelpe mye. Terapi har vært til stor hjelp for min mann og meg, og vi har hatt det bedre siden. Ting kan endre seg raskt, så det er viktig å være fleksibel Anonymkode: e9837...ef8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå