AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #1 Skrevet 2. oktober 2023 Jeg (38) har fortalt kjæresten (41) min at jeg elsker han. Og hadde ingen forventninger om å få høre det samme tilbake, siden jeg har blitt godt kjent med han disse 5-6 mnd, og vet han kun sier ting han virkelig mener, og han tenker grundig gjennom det først. Etter jeg sa det første gang tenkte jeg å ikke si det igjen før han gjør det. For å ikke legge noe press på han. Men så datt det ut av meg igjen i helgen. NÅ skal jeg virkelig holde tett. Men det jeg lurer på er hvordan er det å være den som får høre det å ikke kunne si det tilbake? Er det stressende? Slitsomt? Flaut? Har ikke opplevd dette før 🤪 Anonymkode: 0c03b...913
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #2 Skrevet 2. oktober 2023 Kvinne 32 her. Jeg blir stressa hvis noen sier det først og jeg ikke er "der" ennå. Anonymkode: 17290...f07 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #3 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kvinne 32 her. Jeg blir stressa hvis noen sier det først og jeg ikke er "der" ennå. Anonymkode: 17290...f07 Jeg og. Har kun vært i ett forhold i hele mitt liv der jeg har sagt og ment de ordene, selv om jeg har flere kjærester Det er veldig alvorlige ord for meg. -K Anonymkode: 489a9...bb4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #4 Skrevet 3. oktober 2023 Jeg tror folk legger forskjellige følelser i disse ordene. Jeg har venner som sier de elsker meg, jeg sier jeg er glad i dem tilbake. Jeg tror ikke det betyr at de bryr seg mer om meg, enn jeg gjør om de. Vi har bare foskjellige ord å bruke. Når det kommer til potensielle kjærester eller en kjæreste, tenker jeg man sier det selv når man føler det og er klar for det. Med min eks sa han det, og jeg håpet på at han skulle gjøre det, selv om jeg selv ikke visste om jeg følte de ordene i meg. Jeg prøvde å si det tilbake, men jeg klarte liksom ikke å føle det med hele meg. Han er den jeg har hatt sterkest følelser for, og jeg er så utrolig glad i ham. Noen ganger undres jeg på om det er noe i meg selv som må fikses før jeg klarer å bevise at jeg føler det som jeg tenker å elske et annet menneske betyr. Anonymkode: f7da7...894
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #5 Skrevet 3. oktober 2023 Takk for svar 🙂 Tror kanskje jeg virkelig skal legge meg i selen for å ikke si det flere ganger. Så får det være opp til han å si det når han er klar. Noe jeg håper han blir etterhvert 😅😅 Vil tross alt dette skal vare livet ut 😇 Anonymkode: 0c03b...913
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå