AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #1 Skrevet 2. oktober 2023 Kjæresten kommer ekstremt fort når vi skal ha samleie. Bare penis nærmer seg vulva så kommer han. Men når jeg suger han kan det ta ganske lang tid. Er dette vanlig? Eller kanskje det bare er jeg som er dårlig på å suge. Anonymkode: e681b...b4f
feliek54 Skrevet 2. oktober 2023 #2 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kjæresten kommer ekstremt fort når vi skal ha samleie. Bare penis nærmer seg vulva så kommer han. Men når jeg suger han kan det ta ganske lang tid. Er dette vanlig? Eller kanskje det bare er jeg som er dårlig på å suge. Anonymkode: e681b...b4f Du bør ikke være dårlig til å suge. jeg har opplevd at i det jeg skal ha pikken inn i fitta så går det i deg jeg treffer fitta på utsiden. Tror det er noe i hjernen som gjør de. Har bare hendt en gang. Normal for meg er at jeg kommer fortere i fitta, spesielt om den er trang. 1
Bamseklemmer Skrevet 2. oktober 2023 #3 Skrevet 2. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kjæresten kommer ekstremt fort når vi skal ha samleie. Bare penis nærmer seg vulva så kommer han. Men når jeg suger han kan det ta ganske lang tid. Er dette vanlig? Eller kanskje det bare er jeg som er dårlig på å suge. Anonymkode: e681b...b4f Jeg synes du bør ha alle rettighter til å spørre han selv.. Kommunikasjon er supersexy💝 Endret 2. oktober 2023 av Bamseklemmer
Sphere Skrevet 2. oktober 2023 #4 Skrevet 2. oktober 2023 Folk er forskjellige. Noen kommer raskere av oral, andre av vaginal. Vil tippe han tenner stort på å være inni deg. Det er noe ekstremt nært og intimt med å være inni den man er glad i. Det behøver med andre ord ikke ha noe med dine oralferdigheter å gjøre. 2 1
Even Tuell Skrevet 2. oktober 2023 #5 Skrevet 2. oktober 2023 Gjelder det alle stillinger? Noen stillinger kan stimulere langt kraftigere enn andre. Men mest sannsynlig er det noe som sitter i hodet framfor et rent fysisk / biologisk "problem". Å komme fort er en nokså vanlig tilstand blant menn og det er noe som kan trenes opp. Om sugingen er over eller under pari er opp til debatt, men det kan være noe så enkelt som at han trenger mer tid på oralsex enn samleie og hvor hot/deilig/stimulerende han synes det er. Det er ikke alle som syns det er så supermegaüber-digg som mange skal ha det til. Selv verdensmester i suging ville hatt problemer med å få en mann som kanskje fortrekker annen type sex til å komme. Andre kan synes det er godt å bli sugd, men mer som en forrett. Hovedretten er mellom beina dine. En prat er nok lurt. Og tenke litt på om det er nødvendig å feste en merkelapp merket "problem" på alle ting. 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #6 Skrevet 2. oktober 2023 Det er psykisk. Bare tanken på at nå skal straks pikken omsluttes av en varm, våt og deilig trang fitte kan sette de aller fleste til å komme fort. Har kun vært en kvinne som har klart å få meg til å komme av oral, men har kommet alle gangene jeg har knullet en fitte, så tror ikke du skal være bekymret for dine blowjob ferdigheter. Anonymkode: 21e92...883 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå