AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #1 Skrevet 2. oktober 2023 Jeg skulle ikke tro det var stressende med ett overraskelsesbesøk.. men!! Moren hans ringte i dag og ville komme på ett overraskelsesbesøk fordi mannen har bursdag. Men problemet er... huset er rotete pga han er en bygge mann som holder på med prosjekter osv, og han vil jo ikke at jeg skal flytte på tingene hans (forståelig nok pga jeg roter de vekk i skuffer og skap) men nå må jeg rydde fordi vi får besøk😵💫 tenk om han vil gå rundt i underbuksa? Eller tenk om han vil plutselig ha *** rett før de kommer??? For mange tanker æææ, måkke spørre meg om sånnting jo😭😂 hva er best å gjøre for å ikke ødelegge overraskelsen? Anonymkode: ec3a3...652
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #3 Skrevet 2. oktober 2023 Si fra til svigermor at det ikke vil bli ryddet. Ikke slipp henne inn hvis han ikke er påkledt. Si nei hvis han vil ha *** 😛 Anonymkode: 5481b...4ad 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #4 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Si fra til svigermor at det ikke vil bli ryddet. Ikke slipp henne inn hvis han ikke er påkledt. Si nei hvis han vil ha *** 😛 Anonymkode: 5481b...4ad Ja.. tenk om han blir sur i ettertid da, det er så typisk😂🤦♀️ får prøve å rydde det jeg kan rydde da også heller samle tingene hans på ett sted ellernoe Anonymkode: ec3a3...652
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #5 Skrevet 2. oktober 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja.. tenk om han blir sur i ettertid da, det er så typisk😂🤦♀️ får prøve å rydde det jeg kan rydde da også heller samle tingene hans på ett sted ellernoe Anonymkode: ec3a3...652 Hvorfor må du absolutt rydde? Si fra til svigermor at mannen din roter litt om dagen og at det ikke vil bli ryddet med tanke på overraskelsen. Anonymkode: 5481b...4ad 2 1
Heipådegådu Skrevet 2. oktober 2023 #6 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor må du absolutt rydde? Si fra til svigermor at mannen din roter litt om dagen og at det ikke vil bli ryddet med tanke på overraskelsen. Anonymkode: 5481b...4ad Ja det burde jo gå fint med litt rot, det kan jo ikke alltid være ryddig.. også kan jeg sikkert bare ta det overfladiske- TS
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #8 Skrevet 2. oktober 2023 Er du egentlig gammel nok til å være gift? :s Anonymkode: dcea4...842 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #9 Skrevet 2. oktober 2023 6 minutter siden, Heipådegådu said: Ja det burde jo gå fint med litt rot, det kan jo ikke alltid være ryddig.. også kan jeg sikkert bare ta det overfladiske- TS Pørver igjen jeg, hvorfor må du ta noe som helst? Anonymkode: 5481b...4ad
Skogstrolle Skrevet 2. oktober 2023 #10 Skrevet 2. oktober 2023 Svigermor er vel mor til din mann, så hun takler det nok fint. Greit å ta unna det verste, så det ser litt hjemmekoselig ut. 1
Duff Skrevet 2. oktober 2023 #11 Skrevet 2. oktober 2023 Så lenge det er plass i sofaen og du får tørka støv av bordet så må jo det være greit. Og, man MÅ ikke ha sex til alle tider når man vet det kommer besøk. Det er lov å si nei. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå