Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gjort det? Har operasjon snart og lurer på hvor lenge det er vondt etterpå 😊

Har hatt noen operasjoner tidligere, men det var brystoperasjon med silikon under muskelen og lårplastikk med masse komplikasjoner etterpå, så føler ikke jeg kan sammenligne 😄

Anonymkode: 3c418...d9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

T-R-E-N-E 

Anonymkode: c71cb...091

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

T-R-E-N-E 

Hvordan trener man bort løs hud?

Anonymkode: 99d9c...277

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

T-R-E-N-E 

Jeg har trent og gått ned 50 kilo, men den løse huden er igjen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg har trent og gått ned 50 kilo, men den løse huden er igjen. 

Å, da beklager jeg. Trodde du var normalvektig og bare ville bli kvitt "fett" på overarmene. Forresten, utrolig bra jobba! 👏🏻👏🏻💪🏻

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Å, da beklager jeg. Trodde du var normalvektig og bare ville bli kvitt "fett" på overarmene. Forresten, utrolig bra jobba! 👏🏻👏🏻💪🏻

Det går fint, jeg skulle vært litt mer presis i HI 😊 Og takk 😊❤️

-TS

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg har gjort det av samme grunn som deg. Tok magen først og så armer og bryst samtidig. Det var mye greiere med armer og bryst! Følte meg skikkelig sprek etterpå, men kunne ikke løfte armene over hodet på en stund og trengte mye hjelp. Alle er forskjellige da, men det går sikkert veldig fint. Godt å bli kvitt vingene! 😃

Anonymkode: f82e3...788

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.10.2023 den 22.51):

Jeg har gjort det av samme grunn som deg. Tok magen først og så armer og bryst samtidig. Det var mye greiere med armer og bryst! Følte meg skikkelig sprek etterpå, men kunne ikke løfte armene over hodet på en stund og trengte mye hjelp. Alle er forskjellige da, men det går sikkert veldig fint. Godt å bli kvitt vingene! 😃

Tusen takk for at du deler 😃 Da jeg tok brystene måtte jeg klare meg alene med en 3-åring, og tenker jo i utgangspunktet at armene er et mindre inngrep. Så satser på at det går bra 😊

-TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tusen takk for at du deler 😃 Da jeg tok brystene måtte jeg klare meg alene med en 3-åring, og tenker jo i utgangspunktet at armene er et mindre inngrep. Så satser på at det går bra 😊

-TS

Vil tro at så lenge du ikke får noen komplikasjoner og alt går greit så et armene den enkleste operasjonen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...