Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Jalileh
Skrevet

Syns det er fint på noen, men stygt på andre (les: ikke radmagre damer), meeen... så lurte jeg på... burde man være relativt rett i fasongen for denne modellen?

Har en timeglassfasong og er usikker på om det vil kle meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg har også timeglassfasong, og syns ikke slike jeans ser spesielt fine ut på meg. Men jeg har et par jeans som jeg liker veldig godt som er neeesten slimfit, bare litt rettere i bena, og den ser veldig bra ut :)

Gjest Tristessa
Skrevet

Kommer an på hva du mener med timeglassfasong synes jeg. Drainpipes ser utvilsomt best ut på slanke mennesker, men man kan jo ha timeglassfasong og være slank samtidig.

Gjest Jalileh
Skrevet

Jeg er slank, men med former... tror jeg gjør som førstemann skrev, kjøper en som har rett ben i stedet for slim-fit.

Takk for svar. :)

Skrevet

Jeg har selv smale hofter, og synes de ser rundere ut hvis jeg bruker smale jeans. Så jeg vil tippe de også framhever hoftene hos jenter med mer timeglassfasong.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Slim-fit jeans passer overhodet ikke til min fasong, jeg har ikke spesielt brede hofter, men desto mer "gaselleben" :ler:

Huff, nei, det ser bare ikke bra ut!

Gjest Sukkerert
Skrevet

Slimfit bukser fremhever hoftene. Det synes jeg er fint, så lenge hoftene ikke er ekstremt brede fra før.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg fant en fin slimfit idag! På HM! Hurra :)

Skrevet

I følge de to engelske damene som har originalversjonen av motepolitiet så kler ingen slike bukser.... Jeg liker ikke slike bukser selv, og det har ikke noe med min fasong å gjøre, for jeg er vel, i følge noen av dere, en person som kan gå med slike bukser. Men det er jo smak og behag. Hvis du syns du ser fin ut, og føler deg vel så er det alt som betyr noe ;) Smak og behag er forskjellig:)

Gjest Tristessa
Skrevet

Altså, jeg er tynn, men ikke Kate Moss-anoreksia-tynn. Og jeg bruker slike bukser og gir egentlig blaffen i om folk synes jeg er for stor for å bruke dem eller ikke. Selvfølgelig er det litt uvant i begynnelsen, etter x antall år med bootcut, men jeg synes det er usedvanlig kult og rocka. Litt fashion-hore, skal innrømme det.

Skrevet

jeg har hofter og romper (om enn ikke VELDIG store) og jeg bruker det ganske ofte. synes det er rå tøft og har bare fått positive komentarer på det. Bruker alltid høye støvletter med, ellers føles det litt rart...

Gjest Jalileh
Skrevet
I følge de to engelske damene som har originalversjonen av motepolitiet så kler ingen slike bukser.... Jeg liker ikke slike bukser selv, og det har ikke noe med min fasong å gjøre, for jeg er vel, i følge noen av dere, en person som kan gå med slike bukser. Men det er jo smak og behag. Hvis du syns du ser fin ut, og føler deg vel så er det alt som betyr noe ;) Smak og behag er forskjellig:)

Vel, jeg tror uansett at jeg kanskje ikke ville trives i en helt slimfit jeans, så det blir nok rette bein her i gården. :Nikke:

Skrevet
jeg har hofter og romper (om enn ikke VELDIG store) og jeg bruker det ganske ofte. synes det er rå tøft og har bare fått positive komentarer på det. Bruker alltid høye støvletter med, ellers føles det litt rart...

Signerer denne, jeg. ;)

Og legger til at damer med STORE hofter og lår og slimfit bukser til pumps stadig gir meg dårlige 80-talls flashbacks.

Men apropos bakender, så er det jo et ordtak som sier at smaken er som baken, så du må nesten prøve litt hva du føler deg vel i.

Skrevet

Åssen ser egentlig en slimfit bukse ut da...? :sjenert:

Skrevet
Åssen ser egentlig en slimfit bukse ut da...? :sjenert:

jeans som sitter helt etter beinet. uten bootcut altså. :)

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Nesten som tights, bare i dongeri ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...