AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #1 Skrevet 2. oktober 2023 Har så lenge jeg kan huske vært misfornøyd med nesen min. Vurderer veldig å operere den for å få bort klumpen må nesen. Dette er noe som hadde gjort meg veldig glad og mye mindre usikker på meg selv. Jeg vet jo selvfølgelig at å operere nesen min vil ikke fikse noe selvtilliten problemer osv. men dette er noe jeg ønsker og gjøre så vil helst ikke kun ha masse kommentarer om at jeg må elske meg selv om teit å bruke penger på det osv. det kommer ikke til å endre meningen min. Men jeg lurte på om noen har hatt tidligre erfaring med noen kirurger og har noen anbefalinger? Har prøvd å søke på nettet men alle jeg finner koster godt over 700000 som minste pris… dette er noe som blir alt for dyrt for meg. Det må da finnes noe som er litt mer romlig men fortsatt god kvalitet? Eller kanskje noen vet om noen bra i utlandet som er trygge å gå til? Er det egentlig trygt å ta det i utlandet? Burde jeg heller gjøre det? Får jeg da mer for pengene? Anonymkode: 3ec67...38d
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #2 Skrevet 2. oktober 2023 Ingen neseoperasjoner koster 700.000. Kanskje en tiendedel. Ligger en lang tråd om neseplastikk her, du kan nok få gode råd i den. Anonymkode: b52f7...5dc
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #3 Skrevet 2. oktober 2023 Først og fremst må du jo lære deg tall. Og uansett om du faktisk har forstått at det er sytti tusen det er snakk om, ikke syvhundre tusen, så må du forstå at det er NESA DI det er snakk om. Den sitter midt i fjeset ditt, og du er allerede misfornøyd med den. Er det da smart å gå for en "nille-nese" fordi du synes det er dyrt....? Anonymkode: b597c...e8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå