Gå til innhold

Jeg opplevde mer kjærlighet som singel enn i forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som singel kunne jeg holde på med flere jenter som alle var glade i meg. De introduserte met for venner, vi så på filmer og hadde sex. I forholdet er det jeg som er mest kosete og jeg får ikke på langt nær den samme oppmerksomheten eller kjærligheten

Anonymkode: 062a6...cc0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så… du har valgt feil dame, med andre ord.

• Nyttig 3
Skrevet

Da bør du vurdere om dette er det riktige forholdet for deg og jeg mener det oppriktig. Det siste du bør gjøre er å tenke at dette sikkert går seg til, for det kommer det med stor sannsynlighet ikke til å gjøre. Hva dette er et savn for deg nå så kommer dette savnet til å bli større den dagen forholdet deres er kommet i skikkelig hverdagsmodus med alt som føler med det, spesielt hvis barn er en del av planen. Lær av mine feil og finn deg heller noen som imøtekommer ditt behov for fysisk nærhet for jeg lover deg, i min situasjon vil du ikke være om 10-15 år 🫶

Anonymkode: d9987...d59

• Liker 1
Skrevet

Virker som du har gått inn i feil forhold. Sannsynligvis har dere fullstendig ulikt kjærlighetsspråk. Det kan du prøve å ta en prat om og se om det kan hjelpe. Les deg opp om de 5 kjærlighetsspråkene. Men hvis kos er viktig for deg og ikke for henne så kan det bli vanskelig. Jeg er som deg, fysisk berøring og kos er velidg viktig for meg, og jeg har selv avsluttet relasjoner hvor den andre ikke har hatt behov for dette (utenom ved sex) da jeg vet at jeg ikke vil ha et forhold uten det.

Anonymkode: a3e66...a99

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Som singel kunne jeg holde på med flere jenter som alle var glade i meg. De introduserte met for venner, vi så på filmer og hadde sex. I forholdet er det jeg som er mest kosete og jeg får ikke på langt nær den samme oppmerksomheten eller kjærligheten

I dine tidligere forhold: var starten av de likt som de single forholdene? Eller dabbet det av? Du må skjønne at i alle forhold dabber det av noe kraftig etterhvert....

Anonymkode: 69a49...9f3

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Høres ut som standard prosedyre for mange, om ikke fleste forhold der ute.  Eller er det noe mer dypere dybde til dette  i ditt tilfelle?

Btw høres litt ut som klaging som er uattraktivt - men kanskje du har et spørsmål?

Skrevet

Du vet at flørting, forelskelse og kjærlighet er ulike ting?

Anonymkode: b7c45...788

Skrevet

Valgt feil dame? Snakka med dama i det hele tatt? Det er selvfølgelig noe annet å nære dyp kjærlighet til hverandre og være ordentlig glad i hverandre enn å pule og ha det enkelt og lett. Å være glad i noen pleier å særprege nettopp lengre relasjoner, ikke flyktige relasjoner slik du beskriver. Det høres mer ut som enkel moro og hygge.

Anonymkode: d7b45...02c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...