AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #1 Del Skrevet 2. oktober 2023 Kan noen legge kort eller bruke klarsyn og se hva som kommer opp for meg i tiden fremover? Jeg har hatt så mye vanskelig hele mitt voksne liv (nærmer meg 50), og alle forsøk på å skape noe bra og fint i livet blir slått ned igjen. Det kan gjelde både fritidsinteresser, gåturer i naturen, drømmer om å reise osv; plager, smerter og betennelsetilstander ødelegger stadig. Kjærligheten har jeg heller aldri fått til, føler meg mislykket og lite verdt. Bor alene, og kjemper en kamp hver eneste dag for å klare å skape noe bra i livet mitt, men møter motstand på motstand. Hadde blitt glad om noen kunne se hva som ligger i kortene for meg fremover, om noe løsner på et tidspunkt❤️ Anonymkode: aa4cc...a71 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #2 Del Skrevet 2. oktober 2023 Jeg er ingen ekspert på klarsyn, bare under øvelse men jeg prøvde legge et tarot kort på deg. Det tarot kortet jeg fikk på deg angående fremover var: The chariot Hva jeg leser ut av kortet angående din situasjon er at du har glemt hva som egentlig inspirerer deg. Er det du drømmer om, noe du faktisk drømmer om eller er det bare noe du tror du drømmer om? Hva gjorde du i barndommen? Finn frem til ditt indre barn, den andre siden av deg som du har glemt. Da ser jeg at det vil begynne å glitre og løsne opp og du opplever mer glede og mindre smerte. Istede å tenke at kjærligheten har du ikke fått til. Det handler ikke om at andre skal elske oss, men at vi selv først må elske oss selv. Elsker du deg selv oppi alt dette, på tross av feil og følelsen av å være lite verdt? Kan det være at all motstand og det du har gått gjennom var en mening som noe du skulle lære? Kan det være at du aldri har fått til kjærligheten fordi du har manglet kjærlighet til deg selv først? Du har letet etter kjærlighet i det rundt deg, ikke i deg selv? Kortet the chariot viser en modig kvinne som står oppreist. Du har en vilje der inni deg, fordi du har ikke gitt opp på tross av all motstand. Ikke gi opp rett før målstreken. Istede for å prøve for hardt, lær slapp av. Finn roen i deg selv. Feil gjør alle hele tiden og du er ikke så lite verdt og mislykket som du tror. https://www.biddytarot.com/tarot-card-meanings/major-arcana/chariot/ Anonymkode: 4a0d6...4ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå