AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #1 Skrevet 2. oktober 2023 2 uker uten kontakt. I dag sendte jeg vippskrav på senga og et par andre ting til kjøkkenet. Vi var sammen i 1 år. Men bodde aldri sammen og takk gud for det. Han skylder meg litt over 3 000 kr, men han nekter å betale tilbake. I stedenfor har vi nå brukt 2 timer på å tekste og krangle frem og tilbake, og kommer ikke til noe enighet. Det er helt umulig med en narsissistisk psykopat som han. Merker dette bare gir meg negativ energi og føler meg dårlig…. Er dette verdt det? Skal man bare gi seg og se fremover? Han gir meg kun negativ energi, helt utrolig at en du har vært så nære kan bli så fremmed. Anonymkode: fce27...ec5
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #3 Skrevet 2. oktober 2023 Ardenus skrev (Akkurat nå): Har han noen eiendeler hos deg? Ingen, bare jeg hos han. Anonymkode: fce27...ec5
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #4 Skrevet 2. oktober 2023 Hvorfor gidder du utsette deg for dette for 3000 kr? Anonymkode: f575f...a7b 16
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #5 Skrevet 2. oktober 2023 Best å bare droppe det og ta det som en av livets lærepenger. Det koster mye negative følelser å fortsette å tvære på dette. Han er en idiot. Anonymkode: a46fd...dd3 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #6 Skrevet 2. oktober 2023 Jeg ville heller fått tingene mine, ta med noen slektninger/venner og dra dit og hent det. Kommer du noen vei med disse 3000 tusen det tviler jeg på, og ville sett på det som tapt. Krangle med en narsissist kommer man sjeldent noe vei med, og beste er bare og gå vidre. Anonymkode: 141f2...347 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #7 Skrevet 2. oktober 2023 Man trenger ikke å være narsissist for å være drittsekk! Dette ordet misbrukes for all dårlig oppførsel på dette forumet. Ts, jeg hadde nok ansett de 3000 for tapt, men heller henta tingene mine. Anonymkode: 940bd...08a 9
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #8 Skrevet 2. oktober 2023 Vil du virkelig ha en seng som du har delt med en slik fjott? Hadde bare skrevet kos deg med senga og minnene, farvel. Anonymkode: bcc29...965
flusa Skrevet 2. oktober 2023 #9 Skrevet 2. oktober 2023 Er du ikke bare glad for at du er kvitt han ? Jeg hadde ikke brydd meg om det.. Gå videre du, og nyt livet uten han.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #10 Skrevet 2. oktober 2023 Ah, enda en «narsissistisk psykopat». Kvinnene på KG har maksimal uflaks når det kommer til menn. Anonymkode: 50544...6ac 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #11 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vil du virkelig ha en seng som du har delt med en slik fjott? Hadde bare skrevet kos deg med senga og minnene, farvel. Anonymkode: bcc29...965 Jeg ville ha senga hans 😂😂😂 mener at jeg vil ha tilbake pengene jeg betalte for den da vi kjøpte den. Jeg betalte jo halvparten. - TS Anonymkode: fce27...ec5
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #12 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ville ha senga hans 😂😂😂 mener at jeg vil ha tilbake pengene jeg betalte for den da vi kjøpte den. Jeg betalte jo halvparten. - TS Anonymkode: fce27...ec5 Jeg vil ikke ha senga hans**** Anonymkode: fce27...ec5
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #13 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hvorfor gidder du utsette deg for dette for 3000 kr? Anonymkode: f575f...a7b Jeg har lite penger i fra før. 3000 virker kanskje lite for de fleste, men ikke når man er ufør. Anonymkode: fce27...ec5
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #14 Skrevet 2. oktober 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg har lite penger i fra før. 3000 virker kanskje lite for de fleste, men ikke når man er ufør. Anonymkode: fce27...ec5 Så er det forhåpentlig første og siste gang du betaler 3000 kr for å møblere et hjem du ikke bor i. Anonymkode: fca62...bea 6
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #15 Skrevet 2. oktober 2023 Kostet senga 6000 ny? Selv om den ikke er gammel, så har den tapt seg i verdi. Så å be om 3000 for senga er kanskje litt mye; men kanskje 2000-2500 isåfall? Du kan jo evt. ta det til konfliktsrådet, om han ikke betaler for å ta over din andel av senga. Hvem er det som har kvittering på senga? Er det du; så står du enda sterkere. Anonymkode: 0ad62...737
Tipaa Skrevet 2. oktober 2023 #16 Skrevet 2. oktober 2023 Hvorfor i all verden gidder man å spleise på møbler når man ikke bor sammen!? 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #17 Skrevet 2. oktober 2023 Hei! Merker du at du ikke klarer å holde deg unna han så lenge han skylder deg de pengene? At du bobler over med følelser (sinne, hat, fortvilelse?). At han har deg fanget? Det er dette han vil. Han er sulten på oppmerksomhet. At du har følelser for han, og ikke vil gi slipp på han (spiller ingen rolle at det er pengene du vil ha, ikke han). Han kommer aldri til å gi deg pengene. Aldri! Nå må du velge om du vil tape pengene, og krangle med han resten av livet. Eller du kan velge å tape pengene, godta det, og aldri mer ha kontakt med han! Pengene er tapt uansett. Husk at møblene har sunket i verdi, så de er kanskje verdt 2-2500 nå. Men er det verdt 3000 å krangle med han resten av livet? Du får aldri pengene. Han bruker det for å fange deg! Anonymkode: 362cd...a78 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #18 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei! Merker du at du ikke klarer å holde deg unna han så lenge han skylder deg de pengene? At du bobler over med følelser (sinne, hat, fortvilelse?). At han har deg fanget? Det er dette han vil. Han er sulten på oppmerksomhet. At du har følelser for han, og ikke vil gi slipp på han (spiller ingen rolle at det er pengene du vil ha, ikke han). Han kommer aldri til å gi deg pengene. Aldri! Nå må du velge om du vil tape pengene, og krangle med han resten av livet. Eller du kan velge å tape pengene, godta det, og aldri mer ha kontakt med han! Pengene er tapt uansett. Husk at møblene har sunket i verdi, så de er kanskje verdt 2-2500 nå. Men er det verdt 3000 å krangle med han resten av livet? Du får aldri pengene. Han bruker det for å fange deg! Anonymkode: 362cd...a78 Eller han er glad han er kvitt henne og har funnet seg ei voksen dame som er klar for et forhold? Anonymkode: 0d93c...f44 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #19 Skrevet 2. oktober 2023 Jeg ville dratt hjem til han og sagd senga i to Anonymkode: abf21...521 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #20 Skrevet 2. oktober 2023 14 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg ville dratt hjem til han og sagd senga i to Anonymkode: abf21...521 Da ville Salomo kommet og sagt at sengens riktige eier er den som ikke ville sage 😉😉🤭 Anonymkode: 940bd...08a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå