AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #1 Skrevet 2. oktober 2023 Hei. Den siste uken har sønnen min på to og et halvt hatt noen episoder på natten. Jeg lurer på om det er nattskrekk, men på nett står det at det varer i underkant av ti minutter - og slik var det ikke natt til idag ihvertfall. Han har alltid sovet hele natten med kun behov for kos, men en natt tidligere i uken begynte han å gråte i 23 tiden og var skikkelig sint og ikke mulig å snakke med eller trøste. Han hadde øynene åpne og etter tjue minutter sovnet han greit. Dette skjedde i to netter. Så i to dager hadde han feber, på natten våknet han og gråt, men ikke på samme måte og han lot seg trøste og få vann, dagen etter følte han seg litt bedre og dro på samvær med pappa. Han hadde sovet urolig der. Natt til i dag var det ekstremt.. I tolv tiden våknet han med dette heftige gråteanfallet og virket først sint, men bare gråt og gråt og vrengte seg og var helt svett. Han er jo tung, og han var urolig så jeg klarte ikke bære. Jeg la ham i sofa og satt der og prøvde å trøste, men funket ikke. Det som var rart, var at han roet seg tre ganger, hvor jeg forsøkte å få ham tilbake til sengen så kunne vi ligge der sammen, men da begynte det igjen. Jeg vet ikke om dette var nattskrekk? Det hele varte en time av og på. Pappaen nevnte at han virket veldig sliten pga han hadde vært syk, hadde ikke spist noe og hadde ikke klart å sove dupp. Tydelig at sønnen min var utslitt, men kan dette ha påvirket nattesøvnen? Er det noe andre ting som gjør at de får disse forstyrrelsene om natten? Anonymkode: 7a9f9...9ad
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #2 Skrevet 2. oktober 2023 Vi har hatt noe lignende i natt, med lillemor som er 14 mnd. Jeg synes det virket som hun hadde vondt, og mistenker at det er noen tenner på gang. Hadde også litt feber før helgen, men ikke noe forkjølelse. Anonymkode: ce32c...1f7
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #3 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi har hatt noe lignende i natt, med lillemor som er 14 mnd. Jeg synes det virket som hun hadde vondt, og mistenker at det er noen tenner på gang. Hadde også litt feber før helgen, men ikke noe forkjølelse. Anonymkode: ce32c...1f7 Ja mistenkte tenner jeg også, noe jeksler eller noe, men virket ikke slik da jeg sjekket, samtidig som han hadde relativt høy feber i to dager. Han er fortsatt litt sliten stakkars, men har spist masse idag så tror bare det har vært noe virus.. Anonymkode: 7a9f9...9ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå