AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #1 Skrevet 2. oktober 2023 Jeg har vel egentlig alltid visst at jeg tenner på både damer og menn. Er mangeårig samboer med en flott mann som jeg elsker på alle måter. Samtidig ser jeg på vakre jenter/damer og fantaserer om å ha sex med de. Men jeg har ikke noe ønske om å være utro! Kan jeg holde dette skjult eller bør man fortelle det? Er dette normalt? Anonymkode: 61007...f5b 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #2 Skrevet 2. oktober 2023 Jeg ville snudd på det og spurt meg selv om jeg kunne vært i forhold med noen som ikke godtok hele meg. Anonymkode: 9a5cb...e93 1 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #3 Skrevet 2. oktober 2023 Tror ikke det er noe problem at du gjør det som kvinne. Hadde vært noe helt annet om du var mann, da ville jeg holdt det for meg selv. Anonymkode: 4834a...ab3 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #4 Skrevet 2. oktober 2023 Hvis du er helt sikker på at du ikke kommer til å handle etter det og være utro, så skal du ikke fortelle det. Hvorfor risikere forholdet på det? Det gavner kun deg selv ved å fortelle slik , din partner vil nok ha problem med å godta det og hva er vitsen? Anonymkode: 8a6b3...624
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #5 Skrevet 2. oktober 2023 Ville verken skjult det eller tatt det opp som viktig. Ville sagt det dersom det falt seg naturlig å si det. Anonymkode: a0135...730 1
Majer Skrevet 2. oktober 2023 #6 Skrevet 2. oktober 2023 (endret) 80% av kvinner rapporterer at de er biseksuelle eller mer. Han må dermed ta utgangspunkt i at du er det. Forstår derimot ikke hva tiltrekning av flere kjønn og utroskap har mee hverandre å gjøre. En ting er om du hadde vært mann siden det er mye lettere for menn å ha sex med andre menn, men du er jo kvinne. Endret 2. oktober 2023 av Majer 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #7 Skrevet 2. oktober 2023 Hva godt skal det komme ut av å fortelle om dette?? Anonymkode: b1411...b72
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #8 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hva godt skal det komme ut av å fortelle om dette?? Anonymkode: b1411...b72 Sjelefred. Anonymkode: 61519...77d 1 1
Numii Skrevet 2. oktober 2023 #9 Skrevet 2. oktober 2023 Majer skrev (34 minutter siden): 80% av kvinner rapporterer at de er biseksuelle eller mer. Han må dermed ta utgangspunkt i at du er det. Forstår derimot ikke hva tiltrekning av flere kjønn og utroskap har mee hverandre å gjøre. En ting er om du hadde vært mann siden det er mye lettere for menn å ha sex med andre menn, men du er jo kvinne. Kan du vise til kilder på det antallet?
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #10 Skrevet 2. oktober 2023 Ja, det ville jeg vite før jeg (ikke) gikk inn i et forhold. Anonymkode: 3befa...927
Majer Skrevet 2. oktober 2023 #11 Skrevet 2. oktober 2023 Numii skrev (6 minutter siden): Kan du vise til kilder på det antallet? Finner ikke den riktige artikkelen nå, men denne viser at 50% av menn scorer høyere enn 1 på Kinsey scale og tallet er høyere for kvinner https://yougov.co.uk/society/articles/12999-half-young-not-heterosexual?redirect_from=%2Ftopics%2Fsociety%2Farticles-reports%2F2015%2F08%2F16%2Fhalf-young-not-heterosexual
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #12 Skrevet 2. oktober 2023 Majer skrev (42 minutter siden): 80% av kvinner rapporterer at de er biseksuelle eller mer. Han må dermed ta utgangspunkt i at du er det. Forstår derimot ikke hva tiltrekning av flere kjønn og utroskap har mee hverandre å gjøre. En ting er om du hadde vært mann siden det er mye lettere for menn å ha sex med andre menn, men du er jo kvinne. Det tror jeg ingenting på. Anonymkode: 3befa...927 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #13 Skrevet 2. oktober 2023 Majer skrev (Akkurat nå): Finner ikke den riktige artikkelen nå, men denne viser at 50% av menn scorer høyere enn 1 på Kinsey scale og tallet er høyere for kvinner https://yougov.co.uk/society/articles/12999-half-young-not-heterosexual?redirect_from=%2Ftopics%2Fsociety%2Farticles-reports%2F2015%2F08%2F16%2Fhalf-young-not-heterosexual Kinsey ja. LOL. Anonymkode: 3befa...927
Flintis Skrevet 2. oktober 2023 #14 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg har vel egentlig alltid visst at jeg tenner på både damer og menn. Er mangeårig samboer med en flott mann som jeg elsker på alle måter. Samtidig ser jeg på vakre jenter/damer og fantaserer om å ha sex med de. Men jeg har ikke noe ønske om å være utro! Kan jeg holde dette skjult eller bør man fortelle det? Er dette normalt? Anonymkode: 61007...f5b Ja du kan holde det skjult eller fortelle om det etter eget ønske. Personlig hadde jeg likt å vite dette og kanskje kunne hun funnet en å leve ut dette med. Hvordan det hadde gått med forholdet vet en jo ikke, men jeg er for at en får leve ut seksualiteten sin og jeg har feil kjønn til dette.
Majer Skrevet 2. oktober 2023 #15 Skrevet 2. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kinsey ja. LOL. Anonymkode: 3befa...927 Hva er galt med den? Skalaen går fra 1 til 6 og de som scorer 1 er heterofile. Man er eks ikke heteroseksuell om man får blod til penis ved å tenke på en annen mann. Endret 2. oktober 2023 av Majer
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #16 Skrevet 2. oktober 2023 Jeg er pan, sier det ikke som en intro liksom, men sier det hvis det faller seg naturlig i en samtale en gang. Anonymkode: 3d727...600
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #17 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er pan, sier det ikke som en intro liksom, men sier det hvis det faller seg naturlig i en samtale en gang. Anonymkode: 3d727...600 Pan et et flottere ord for bi. Nei, du trenger ikke komme med en forklaring til meg om «forskjellen». Anonymkode: 3befa...927 1
Numii Skrevet 2. oktober 2023 #18 Skrevet 2. oktober 2023 Majer skrev (4 minutter siden): Finner ikke den riktige artikkelen nå, men denne viser at 50% av menn scorer høyere enn 1 på Kinsey scale og tallet er høyere for kvinner https://yougov.co.uk/society/articles/12999-half-young-not-heterosexual?redirect_from=%2Ftopics%2Fsociety%2Farticles-reports%2F2015%2F08%2F16%2Fhalf-young-not-heterosexual For det første, dette er en britisk undersøkelse. For det andre, 89 % "overall" er heterofile. For det tredje, der hvor tallene dine kanskje kunne hatt noe for seg så sier undersøkelsen i beste fall at briter mellom 18-24 år er eksperimentelle. For det fjerde, det sier ikke noe om kjønn og referanser.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #19 Skrevet 2. oktober 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Tror ikke det er noe problem at du gjør det som kvinne. Hadde vært noe helt annet om du var mann, da ville jeg holdt det for meg selv. Anonymkode: 4834a...ab3 Nemlig... mannen blir jo dritglad og klar or 3-kant når som helst! ikke noe å holde hemmelig, dette byr jo på artige muligheter! Anonymkode: 9c2c9...a4a 1
Majer Skrevet 2. oktober 2023 #20 Skrevet 2. oktober 2023 (endret) Numii skrev (7 minutter siden): For det første, dette er en britisk undersøkelse. For det andre, 89 % "overall" er heterofile. For det tredje, der hvor tallene dine kanskje kunne hatt noe for seg så sier undersøkelsen i beste fall at briter mellom 18-24 år er eksperimentelle. For det fjerde, det sier ikke noe om kjønn og referanser. Man er ikke villig til å eksperimentere med samme kjønn jo mindre man er litt biseksuell. Det vet alle vi som er 100% hetero. Det er rett og slett umulig ellers. Jeg kan fint sove i samme seng som homofile kompiser, men jeg hadde ikke klart å ha sex med dem om jeg så fikk hundre millioner kroner. Faktisk er man ikke hetero eller homo jo mindre man kun liker det ene kjønnet. Liker en kvinne menn i 99 tilfeller og har fantasert om en annen kvinne i 1 tilfelle er hun bi. Liker hun det ene kjønnet bedre enn det andre, men liker det andre kjønnet bittelitt er hun bi. De aller fleste er bi. Noen misforstår og tror man må like begge kjønn like mye. Endret 2. oktober 2023 av Majer 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå