AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #1 Skrevet 2. oktober 2023 Jeg er en ung fyr som har begynt å få grå hår. Liker ikke helt det, så har begynt å farge håret mitt med noe som heter Loreal one twist. De den dekker det meste ganske bra. Problemet i det siste er at fargen smittet av på puten min. Jeg brukte sist fargen på fredag. På søndag byttet jeg sengetøy og ser i dag at jeg har fått brune flekker på puten min. Er det normalt at fargen smittet av så lenge etter? Hva kan jeg gjøre for å unngå det? Jeg har ganske kort hår så må farge det hver 14 dag minst for å unngå ettervekst. Anonymkode: 8b525...5bf
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #2 Skrevet 2. oktober 2023 Jeg farger håret mitt med vanlig hårfarge. Om jeg ikke skyller GODT av etter hårfarging, så kan det smitte av på sengetrekk i flere uker. Spesielt om jeg svetter om natten. Usikker på hvordan det er med den hårfargingen du bruker, om du skal skylle håret etter farging, så skyll GODT. Og sengetrekk i samme farge, eventuelt bruk gamle putetrekk (som du skal hive uansett) eller gamle håndklær etter at du har farget håret i en ukestid etterpå. Anonymkode: 7c92e...831
flusa Skrevet 2. oktober 2023 #3 Skrevet 2. oktober 2023 Skjer med meg og.. Skyller håret VELDIG godt etter farging,likevel smitter det over på putetrekket mitt.. Fryktelig irriterende. 1
Capazitet Skrevet 2. oktober 2023 #4 Skrevet 2. oktober 2023 Har aldri opplevd det, men skyllar grundigt. Brukar mørkebrunt hårfargemiddel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå