AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #1 Skrevet 2. oktober 2023 Jeg skal rydde og vaske stue og kjøkken. Høre podcast og jeg har kjøpt nytt duftlys som inspirerer meg til rydding og shining må bare komme i gang snart....har du noen planer? Anonymkode: 8f9e1...aeb 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #2 Skrevet 2. oktober 2023 Jeg skal vaske en vegg og pusse vinduer. Jeg må ha på rølpemusikk på full guffe for å få motivasjonen. Så jeg driver helst når jeg er alene, da resten av husets beboere ikke deler min musikksmak . Anonymkode: 89108...b1e
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #3 Skrevet 2. oktober 2023 Nå har jeg akkurat ryddet litt i største boden på jakt etter badesko. Og oppvaskmaskinen er ferdig, så mye mer blir det neppe her i dag. Jakten på badesko var rett og slett for å slippe å stresse med det i slutten av høstferien. Anonymkode: c0f88...6ff
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #4 Skrevet 2. oktober 2023 Etter jobb, så er det å rydde ut av oppvaskmaskin, lage middag + preppe lunsj til i morgen, deretter rydde kjøkkenet etter matlaging og så brette klesvasken som har fått tørke i natt. Anonymkode: 4fa14...05a
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #5 Skrevet 2. oktober 2023 Jeg skal bytte fra sommerklær til vinterklær, gleder meg Anonymkode: fdb9f...cc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå