Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en baby på 2 mnd som kun sover i bæresele. Har til nå brukt ergobaby embrace og vært veldig fornøyd med den, men føler hun har begynt å sige litt i den nå. Kan sikkert brukes en liten stund tik. Bretter dobbelt. 

Har også en ergobaby omni 360, men den er for stor igjen. Syntes også den er litt stiv og klumpete til å bruke mange timer innendørs🙈

Tipper baby er rundt 5 kg (4,8 på 6 ukers kontroll) lengde aner jeg ikke, men var 49 cm ved fødsel. 56 passer helt perfekt nå😅

Jeg selv er 168 og en størrelse L, men planen er å gå ned i vekt etterhvert. 

Noen tips til gode seler som kan passe oss? Helst som er mulig å få tak i brukt/ikke er så dyre da jeg allerde har kjøpt 2 bæreseler helt nye🙈

Anonymkode: 2a02a...27a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var veldig fornøyd med Angelpack. Myk og god, og ikke alt for varm. 

Jeg kjøpte min brukt på finn. 

Anonymkode: 7c960...e67

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Jeg var veldig fornøyd med Angelpack. Myk og god, og ikke alt for varm. 

Jeg kjøpte min brukt på finn. 

Tusen takk for tips😍 hvilken alder passet den for?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tusen takk for tips😍 hvilken alder passet den for?

Den er sikkerhetstestet opp til 18 kg. Så den kan brukes lenge, og den kan brukes fra nyfødt. 

• Hjerte 1
Skrevet

Noen som har erfaring med ergobaby adapt? (har kjøpt ergobaby vintertrekk så hadde vært greit om det passet til selen) eller er den like klumpete som omni 360?

Har også sett på tula free to grow og tula explorer. Er disse bra?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Den er sikkerhetstestet opp til 18 kg. Så den kan brukes lenge, og den kan brukes fra nyfødt. 

Så bra, takk for svar😄 Men ergobaby embrace feks står opp til 11 kg, mens mi på 5 kg begynner å sige i den. Så stoler ikke helt på det med kg. Men så lenge den kan brukes gjennom vinteren er jeg fornøyd😄 har jo et håp om at hun godtar å sove i vognen etterhvert🙈

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så bra, takk for svar😄 Men ergobaby embrace feks står opp til 11 kg, mens mi på 5 kg begynner å sige i den. Så stoler ikke helt på det med kg. Men så lenge den kan brukes gjennom vinteren er jeg fornøyd😄 har jo et håp om at hun godtar å sove i vognen etterhvert🙈

Jeg brukte den vel til min var litt over året. Og han var stor for alderen. Opplevde aldri siging, men kunne ikke bære mer fordi ungen kom i "gå sjøl" alderen og nektet plent både vogn og sele i våken tilstand ;)

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Noen som har erfaring med ergobaby adapt? (har kjøpt ergobaby vintertrekk så hadde vært greit om det passet til selen) eller er den like klumpete som omni 360?

Har også sett på tula free to grow og tula explorer. Er disse bra?

Jeg brukte Tula FTG, den er ok, men foretrakk Manduca da jeg kjøpte en brukt som backupsele. Explorer kan brukes til fremoverbæring, det kan ingen av de andre. Men det er ikke ergonomisk da.

Anonymkode: d668d...ca1

Skrevet

Likte veldig godt Angelpack i den alderen. Du kan krysse selene og, det er et pluss. 

Anonymkode: 53ee8...e42

Skrevet

Jeg også likte Angelpack veldig godt. 

Anonymkode: d6655...da5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...