AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #1 Skrevet 2. oktober 2023 Hei. Har et barn på 2,5 år og hun bor fast hos meg. Er hos far når det passer han. Men hver gang henne er der eller skal ditt så vil henne ikke? Blir helt annerledes hos far og er helt stille. Men grunnen er vel at hun er der så sjeldent? Er vel nesten 3 uker mellom hver gang. Føler det er jo far som skal ta initiativ? Eller tar jeg feil? skal og sies at han har henne noen timer eller så må jeg hente tidligere enn planlagt. vanskelig situasjon å stå i føler jeg. Noen som har hatt det sånn? Tips tas i mot. ps. Skjønner at en 2 åring ikke bestemmer sånt, men er veldig sårt. Anonymkode: 47714...39e
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #2 Skrevet 2. oktober 2023 Mangel på rutiner og at det går for lang tid mellom. Hadde ikke sendt henne på samvær. Siden far ikke har mer samvær så hadde han måttet ta den samværet hos meg. Beste hadde vært å få på plass rutiner. Hun er for liten for å forstå hvorfor hun plutselig blir sendt til en "fremmad". Anonymkode: 943c4...cd6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå