AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #1 Skrevet 2. oktober 2023 Hei, trenger tips da jeg og samboeren planlegger en liten tur i desember. Tenker en lang helg, og gjerne noe som ikke er så dyrt. Og som faktisk er fint i desember. I fjor vinter var jeg i Wien og Gdansk, og var veldig fornøyd med det, men de stedene er da uaktuelt i år. Vi har sett på Praha og Tallinn. Har noen vært der i desember og vil si hvordan det var? Har også tenkt litt på Irland/Scottland. Tips? Anonymkode: a9cbe...5ad
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #2 Skrevet 2. oktober 2023 Syntes Krakow var veldig allright i desember. Barcelona var knallbra! Det var fryktelig kaldt i Glasgow og Vilnius, ikke hyggelig å gå rundt gatelangs, spesielt i sistnevnte holdt vi på å fryse ihjel. Berlin i november var skikkelig fint, kan se for meg at desember der er like bra. Ikke trivelig i London i januar syns jeg. Var også veldig kaldt i Praha i januar, utrolig deilig å komme seg inn på pubene 😀 Anonymkode: 01283...b11 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #3 Skrevet 2. oktober 2023 Athen er alltid vakkert julepyntet i desember, og selv om kveldene kan være kalde (typisk rundt 10 grader), er dagene ofte lune og fine. Anonymkode: daf19...4ac 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #4 Skrevet 2. oktober 2023 London er aldri feil og yrer av liv før jul. Anonymkode: 7d99b...124 1 1
Gjest Linny111 Skrevet 2. oktober 2023 #5 Skrevet 2. oktober 2023 Jeg bor i Edinburgh, og det er fint her om vinteren. Vi har et ganske stort julemarked.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2023 #6 Skrevet 2. oktober 2023 Tallinn er veldig fint i førjulstiden (og resten av året, men spesielt i desember). Anonymkode: eee22...420 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #7 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 2.10.2023 den 9.04): Hei, trenger tips da jeg og samboeren planlegger en liten tur i desember. Tenker en lang helg, og gjerne noe som ikke er så dyrt. Og som faktisk er fint i desember. I fjor vinter var jeg i Wien og Gdansk, og var veldig fornøyd med det, men de stedene er da uaktuelt i år. Vi har sett på Praha og Tallinn. Har noen vært der i desember og vil si hvordan det var? Har også tenkt litt på Irland/Scottland. Tips? Anonymkode: a9cbe...5ad Edinburgh 😍 Anonymkode: 52ed2...7bc 2
Kjetil E Skrevet 3. oktober 2023 #8 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 2.10.2023 den 9.04): Hei, trenger tips da jeg og samboeren planlegger en liten tur i desember. Tenker en lang helg, og gjerne noe som ikke er så dyrt. Og som faktisk er fint i desember. I fjor vinter var jeg i Wien og Gdansk, og var veldig fornøyd med det, men de stedene er da uaktuelt i år. Vi har sett på Praha og Tallinn. Har noen vært der i desember og vil si hvordan det var? Har også tenkt litt på Irland/Scottland. Tips? Anonymkode: a9cbe...5ad Var i Munchen/Bayern i januar og var behagelig tempratur. Og tyske byer er vel noe av det beste når det gjelder julemarkeder og julestemning.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #9 Skrevet 3. oktober 2023 Vi har tenkt på Dublin i år😊 Anonymkode: 0de8d...36f
enkefru Skrevet 3. oktober 2023 #10 Skrevet 3. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 2.10.2023 den 9.39): Athen er alltid vakkert julepyntet i desember, og selv om kveldene kan være kalde (typisk rundt 10 grader), er dagene ofte lune og fine. Anonymkode: daf19...4ac Stemmer også for Athen, nydelig by og god temp. 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2023 #11 Skrevet 3. oktober 2023 Budapest (julemarked, vakkert, billig, termalbad) eller London (aldri feil, som en annen skrev). Anonymkode: a28d8...b2a
candykiss Skrevet 3. oktober 2023 #12 Skrevet 3. oktober 2023 Paris, har vært der både vår, sommer, høst og vinter.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #13 Skrevet 4. oktober 2023 Jeg drar ofte til London på førjulstur, elsker stemningen der med julebelysning, winter wonderland i Hyde Park, julegaveshopping, etc etc. Surt og kaldt, da, men, man må bare kle seg godt. Anonymkode: 7d711...94b
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 #14 Skrevet 4. oktober 2023 Kjetil E skrev (22 timer siden): Var i Munchen/Bayern i januar og var behagelig tempratur. Og tyske byer er vel noe av det beste når det gjelder julemarkeder og julestemning. Angående julestemning har du helt rett, men når det kommer til temperatur tror jeg du bare var veldig heldig. Har vært i Bayern i desember mange ganger, og det er vanligvis isende kaldt. Anonymkode: b9123...87e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå